شکل‌گیری ظرفیت‌های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و مراکز علمی

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه باید به بحث توسعه و بهره‌وری توجه داشته باشیم که این مهم فقط از طریق ارتباط با دانشگاه‌ها محقق می‌شود، گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و مراکز علمی شکل گرفته است. مهدی حسینی‌نژاد صبح امروز ششم مهر ماه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه باید به بحث توسعه و بهره‌وری توجه داشته باشیم که این مهم فقط از طریق ارتباط با دانشگاه‌ها محقق می‌شود، گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و مراکز علمی شکل گرفته است.

مهدی حسینی‌نژاد صبح امروز ششم مهر ماه در همایش بزرگداشت صنعت، معدن و هفته صنایع کوچک در کرمان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز آمار در سال ۱۴۰۱، رشد اقتصادی استان کرمان ۳.۸ درصد است که ۵۶ درصد آن در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

او با اشاره به وضعیت منابع معدنی استان کرمان بیان کرد: باید این منابع را فراوری و به صنایع دانش بنیان تبدیل می‌کردیم و در برنامه ششم اتفاقات خوبی در استان کرمان رخ داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: صنایع فراوری در استان شکل دادیم و صنایع مادر در استان ایجاد شده و ۳۰ درصد فعالیت‌های فولادی کشور در استان کرمان انجام می‌شود.

او با تبیین ارتباط بین صنایع بزرگ و کوچک و دانش‌بنیان و وابسته در استان تصریح کرد: باید محدوده‌های معدنی استان کرمان مشخص و تعیین تکلیف شود.

حسینی نژاد تاکید کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه را دنبال می‌کنیم زیرا باید به بحث توسعه و بهره‌وری توجه داشته باشیم و این مهم فقط از طریق ارتباط با دانشگاه‌ها محقق می‌شود.

او خبر داد: خوشبختانه ظرفیت‌های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و مراکز علمی شکل گرفته است.

به گزارش نذیر کرمان، حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: هشت ماه است که به محیط زیست استان کمک می‌کنیم تا انرژی پاک تولید کنند اما شهرک تخصصی خورشیدی راین همچنان معطل مانده و گره‌ای از کار باز نمی‌شود.

او ادامه داد: در شهرک صنعتی کرمان دو و کرمان چهار ناپایداری برق داشتیم که مجوز پست فوق توزیع در این مناطق اخذ شد.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان بیان کرد: شهرک‌های صنعتی به ۳۰ میلیون مترمکعب آب نیاز دارند و پول لازم برای این مهم را ندارند که نمایندگان مجلس باید به آنها کمک کنند.

انتهای پیام




شکل‌گیری ظرفیت‌های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و مراکز علمی

منبع: ایـسنا
? شکل‌گیری ظرفیت‌های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و مراکز علمی