شکست مس رفسنجان در تبریز

مس رفسنجان نتیجه دیدار هفته بیست و چهارم خود را به تراکتور واگذار کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس دیشب مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور این شهر بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب […]

مس رفسنجان نتیجه دیدار هفته بیست و چهارم خود را به تراکتور واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس دیشب مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور این شهر بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف شد.

شاگردان محمد ربیعی در این بازی که با حضور ۱۵ هزار تماشاگر مشتاق تبریزی برپا شد چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردند، اما نتوانستند دروزاه حریف را باز کنند واین تیم میزبان بود که با ضربه سر عباس زاده در دقیقه ۳۷ تک گل بازی را به ثمر رساند و ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

مس رفسنجان علیرغم این باخت همچنان با ۳۵ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

گل گهر سیرجان بازی این هفته خود را فردا در خانه برابر تیم شهرخودروی مشهد برگزار می‌کند و در صورت پیروزی می‌تواند جای مس را در رده پنجم بگیرد. شاگردان قلعه نوعی هم اکنون با ۳۴ امتیاز در رده ششم ایستاده اند.

به گفته رسول بلوردی، سرپرست هیئت فوتبال سیرجان با اعلام سازمان لیگ و مجوز ستاد کرونای شهرستان سیرجان دیدار گل گهر در مقابل شهر خودرو با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران روز سه‌شنبه ساعت ۲۰ برگزار خواهد  که نحوه تهیه بلیت و زمان آن از طریق روابط عمومی باشگاه گل‌گهر به اطلاع شهروندان سیرجانی خواهد رسید.




 شکست مس رفسنجان در تبریز

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
?  شکست مس رفسنجان در تبریز