شکرالهی: لایحه بودجه ۱۴۰۱ بر مبنای عدالت تدوین شود

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی خواست که مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۱ را بر مبنای عدالت تدوین کند تا نتیجه آن بهبود معیشت مردم و خصوصا افراد کم درآمد باشد. به گزارش فت فتو، منصور شکرالهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ […]

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی خواست که مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۱ را بر مبنای عدالت تدوین کند تا نتیجه آن بهبود معیشت مردم و خصوصا افراد کم درآمد باشد.

به گزارش فت فتو، منصور شکرالهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ بیان کرد: امیدوارم با بررسی دقیق و کارشناسی مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۱ بر مبنای عدالت تدوین شود و نتیجه آن بهبود معیشت مردم و خصوصا افراد کم درآمد باشد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: انتظار می رود با توجه به اینکه جنوب کرمان قطب کشاورزی محسوب می شود، نیاز به ایجاد بازار متمرکز خرید و تضمین خرید محصولات کشاورزی دارد. شما فرمودید کشاورزان جنوب نگران خرید محصولات خود نباشند.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر نفت به دلیل صدور مجوزهای فعالیت بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران در شرکت صنایع پتروشیمی خواستار تداوم صدور مجوزهای قانونی و حمایت از این بخش شد.

شکرالهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز خواستار تعیین تکلیف وضعیت نیروهای نهضتی، کارنامه سبز، روحانیون طرح امین و معلمان حق التدریسی شد.

نماینده مردم کهنوج در مجلس تعرفه برق در جنوب کرمان را بسیار بالا دانست و از وزیر نیرو خواست که سریع تر به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام




شکرالهی: لایحه بودجه ۱۴۰۱ بر مبنای عدالت تدوین شود

منبع: ایـسنا
? شکرالهی: لایحه بودجه ۱۴۰۱ بر مبنای عدالت تدوین شود