شکارچی با ۸ سلاح غیرمجاز در کرمان دستگیر شد

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۸ سلاح شکاری و جنگی در کرمان از یک شکارچی غیرمجاز خبر داد و اعلام کرد که وی دستگیر شده است. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ مهدی پور امینایی روز یکشنبه در این زمینه توضیح داد: در پی دریافت خبری مبنی […]

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۸ سلاح شکاری و جنگی در کرمان از یک شکارچی غیرمجاز خبر داد و اعلام کرد که وی دستگیر شده است.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ مهدی پور امینایی روز یکشنبه در این زمینه توضیح داد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شکارچی حرفه ای و اقدام وی به شکار غیرمجاز، دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری۲۲ قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع، شکارچی مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شکارچی هفت قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی، مقادیر زیادی فشنگ شکاری و تعداد یک قلاده پلنگ و ۲ کله قوچ کوهی تاکسی درمی کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ امینایی با اشاره اینکه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه همگانی است، از شهروندان خواست برای حفظ و حراست از محیط زیست خود ضمن همکاری با محیط بانان در صورت مشاهده و شناسایی شکارچیان متخلف مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.




شکارچی با ۸ سلاح غیرمجاز در کرمان دستگیر شد

منبع: ایرنـا
? شکارچی با ۸ سلاح غیرمجاز در کرمان دستگیر شد