شورای راهبردی جنوب کرمان فعال شود

فت فتو/کرمان نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی فعال کردن شورای راهبردی جنوب کرمان را برای تسریع روند اقدامات مدنظر خواستار شد.  ذبیح الله اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه و تکریم   فرماندار جیرفت گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت است که […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی فعال کردن شورای راهبردی جنوب کرمان را برای تسریع روند اقدامات مدنظر خواستار شد. 

ذبیح الله اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه و تکریم   فرماندار جیرفت گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت است که توجه به اسناد بالادستی  و سند آمایش شهرستان و توجه به برنامه های توسعه شهرستان و است و سند  ۵۰ ساله توسعه نظام است.

وی بر حضور فرماندار در مناطق محروم  به عنوان خواسته مهم مردم تاکید کرد و افزود:انتظار است 
 گزارش سه ماهه  عملکرد  فرمانداران استان گزارش شود و ارائه  کار همه حوزه های اداری  شهرستان های جیرفت و عنبرآباد باید در دستور کار باشد. 

اعظمی اظهار کرد :اگر  مدیران و فرمانداران نقشه راه نداشته باشند  هیچ کاری از پیش نخواهیم برد و فرماندار باید محل‌ سکونتش در محل کارش باشد.

وی بر لزوم توجه به شایسته سالاری در انتصابات تاکید کرد و گفت:انتخاب مشاوران امین انتظار مردم است وگرنه موفق نخواهیم شد و به غیر از فرصت سوزی نتیجه ای ندارد. 

وی خطاب به استاندار کرمان حوادث غیرمترقبه را   یادآور شد وگفت:همدلی در سیل نشان داد  با همدلی و اتحاد با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص زیرساخت های لازم فراهم بودند. 

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد تبعات ناشی افزایش قیمت بنزین را یادآور شد و گفت: در انتخابات های گذشته با حاشیه های خاصی روبرو بودیم اما در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری  وارد لیست سفید و آرامش حاکم بر نحوه برگزاری انتخابات  شدیم. 

دی جذب سرمایه گذار و بهره برداری از پروژه های عمرانی را نیز مثبت ارزیابی کرد و افزود:
مشکلات اصلی ما این است که  منطقه دارای گستردگی است و یک پل ۵ ساله و ترافیک شدید جوابگوی ترافیک و ترددها نیست لذا احداث پل سوم هلیل رود از ضروریات است. 

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد فعال کردن شورای راهبردی جنوب کرمان را خواستار شد.

انتهای پیام




شورای راهبردی جنوب کرمان فعال شود

منبع: ایـسنا
? شورای راهبردی جنوب کرمان فعال شود