شوخی دو کودک در فهرج منجر به قتل شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: شوخی مرگبار پسر بچه ۹ ساله با اسلحه کلت کمری منجر به فوت یک پسر بچه دیگر در بخش نگین کویر فهرج شد. امیرحسین بهجتی امروز ۹ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان‌هاست. […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: شوخی مرگبار پسر بچه ۹ ساله با اسلحه کلت کمری منجر به فوت یک پسر بچه دیگر در بخش نگین کویر فهرج شد.

امیرحسین بهجتی امروز ۹ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان‌هاست.

وی افزود: متاسفانه روز گذشته یک پسر بچه ۹ ساله در روستای الله آباد از توابع شهرستان فهرج که با یک قبضه سلاح کلت کمری مسلح که در منزل در دسترس کودکان بوده، به قصد بازی و شوخی به طرف دوست هم سن خود نشانه رفته و متاسفانه تیراندازی صورت گرفته و کودک ۹ ساله دیگر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

این مقام قضایی اعلام کرد: بلافاصله این کودک به بیمارستان شهرستان همجوار(ریگان) اعزام شده اما در اثر اصابت گلوله به سر و صورت و شدت جراحات و خونریزی، جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و موضوع در حال بررسی است و تحقیقات تکمیلی از سوی دستگاه قضایی و پلیس همچنان ادامه دارد.

رئیس حوزه قضایی فهرج گفت: نگهداری سلاح غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و متاسفانه بی احتیاطی پدر خانواده در دسترس قرار دادن اسلحه غیرمجاز منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل جبران شده است.

انتهای پیام 




شوخی دو کودک در فهرج منجر به قتل شد

منبع: ایـسنا
? شوخی دو کودک در فهرج منجر به قتل شد