شهید هاشمی، الگوی واقعی سرباز گمنام امام زمان(عج)

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۱۰ مهرماه مراسم نخستین سالگرد شهادت سردارشهید سیدحمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با حضور خانواده شهداء، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید، جمعی از سران طوایف و مولوی‌های سیستان و بلوچستان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد. سیدعلی هاشمی پدر فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در […]

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۱۰ مهرماه مراسم نخستین سالگرد شهادت سردارشهید سیدحمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با حضور خانواده شهداء، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید، جمعی از سران طوایف و مولوی‌های سیستان و بلوچستان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

سیدعلی هاشمی پدر فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: من و فرزند شهیدم طبق فرمان مقام معظم رهبری و اعتقاد شخصی‌مان، هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.

وی افزود: کسانی که حمیدرضا را به شهادت رساندند، نه شیعه بوند و نه سنی؛ یک مشت مزدور وطن فروش بودند و حساب برادران اهل سنت از آنها جداست.

پدر شهید هاشمی بیان کرد: امروز سران طوایف اهل سنت منت بر ما گذاشتند که اینجا حضور یافتند. دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی افزود: من یقین داشتم حمیدرضا شهید می‌شود و فقط زمانش را نمی‌دانستم. این اواخر می‌دانستم به زودی این اتفاق می‌افتد و اما هیچ پدری نمی‌تواند این را به زبان آورد.

پدر فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان گفت: خداوند را شاکرم که حمیدرضا به آرزویش رسید و بعد از شهادت او نماز شکر به جا آوردم.

به گزارش نذیر کرمان، سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: سردار پاکپور(فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران) درباره شهید هاشمی گفت”حمیدرضا در زمان حیاتش شهید بود و بالاخره به آرزوی خودش رسید. او به معنای واقعی الگوی یک سرباز گمنام امام زمان بود”.

وی افزود: شهید هاشمی کارهای بسیار بزرگی انجام داده اما هیچ وقت دوربین او را نمی‌گرفت و او با اخلاص کارهای بزرگی انجام داد.

به گزارش نذیر کرمان، سردارشهید سیدحمیدرضا هاشمی (اهل کرمان) فرمانده اطلاعات ساه سیستان و بلوچستان هشتم مهرماه ۱۴۰۱ در جمعه خونین زاهدان توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام




شهید هاشمی، الگوی واقعی سرباز گمنام امام زمان(عج)

منبع: ایـسنا
? شهید هاشمی، الگوی واقعی سرباز گمنام امام زمان(عج)