شهید سلیمانی هرگز در صحت راهش دچار تردید نشد

رفسنجان – امام جمعه رفسنجان گفت: شهید سلیمانی هرگز در صحت راهش دچار تردید نشد و در مقابل پدیده خبیث داعش که به عنوان یک فتنه در غرب آسیا ظاهر شد مبارزه کرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم […]

رفسنجان – امام جمعه رفسنجان گفت: شهید سلیمانی هرگز در صحت راهش دچار تردید نشد و در مقابل پدیده خبیث داعش که به عنوان یک فتنه در غرب آسیا ظاهر شد مبارزه کرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان و شهدای شهرستان رفسنجان در مصلی امام خامنه ای رفسنجان اظهار داشت: سردار دل‌ها قهرمان ملی و افتخار ملت‌های مسلمان بود که در شامگاه جمعه ۱۳ دی ماه دو سال قبل به دست منافقان اسلام ترور و به شهادت رسید و دل‌های عالم را محزون کرد. مردی که نام و یادش از تاریخ پر افتخار اسلام محو نخواهد شد. او برای دفاع از مردم ِ در بند دشمنان به میدان جنگ با اهریمن شتافت.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی یک جمله در مورد شهید سلیمانی فرمودند که سلیمانی یک مکتب است پس باید در این جمله تأمل و تفکر کرد و تمام زوایا و ابعاد آن را تبیین و روشنگری کرد تا راه روشن در جلو ملت‌ها قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ما در اسلام عناوینی به عنوان مکتب اسلام، مکتب قرآن و مکتب تشیع داریم، محورهای مکتب اسلام شهادتین است شهادت به خدا، رسالت انبیا و قرآن است. در مکتب تشیع غیر از شهادت به وحدانیت خدا، پیامبر و قرآن؛، مسائل امامت، ولایت و ولایت فقیه را نیز باید توجه داشت.

وی افزود: در واقع می‌توان گفت مکتب و صاحب مکتب مجموعه‌ای از اصول، آرمان‌ها، اندیشه‌ها و باورهایی است که یک انسان به آنها پایبند است و قبول دارد و در مقابل بیان آنها ابایی ندارد.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: سردار سلیمانی کسی بود که هم اعتقاد داشت به یک سری از اصول، ارزش‌ها و باورهای اسلام و هم به امامین و خدمت به مردم و محرومین اعتقاد داشت و عمل می‌کرد و نیز ایثارگری، تلاش و اخلاص در عمل، شهادت طلبی و اسیر مادیات نبودن در او نهادینه شده بود.

عسکری تاکید کرد: سردار سلیمانی هرگز از صحت راهش دچار تردید نشد و در مقابل پدیده خبیث داعش که به عنوان یک فتنه در غرب آسیا ظاهر شد با انها مبارزه کرد و پایان زندگی و حکومت نحص آنها را اعلام کرد لذا در اعتقاد به ایمانش و پایبندی اش به اسلام برای یاری مظلومین هم معتقد بود. این انسان صاحب مکتب است و باید از مکتب او درس‌های زندگی را بیاموزیم و عمل کنیم.

کد خبر ۵۳۹۱۴۰۲




شهید سلیمانی هرگز در صحت راهش دچار تردید نشد

منبع: مــهر
? شهید سلیمانی هرگز در صحت راهش دچار تردید نشد