شهید سلیمانی اقیانوس معارف بود

حاج عباس ایرانمنش که این روز ها همه او را به فعالیت هایش در شورای شهرستان زرند می شناسند از رزمندگان قدیمی لشکر ۴۱ ثارالله است که دوستی او با حاج قاسم به سال‌های دفاع مقدس بازمی‌گردد. به گزارش فت فتو، حاج عباس ایرانمنش که این روز ها همه او را به فعالیت هایش در […]

حاج عباس ایرانمنش که این روز ها همه او را به فعالیت هایش در شورای شهرستان زرند می شناسند از رزمندگان قدیمی لشکر ۴۱ ثارالله است که دوستی او با حاج قاسم به سال‌های دفاع مقدس بازمی‌گردد.

به گزارش فت فتو، حاج عباس ایرانمنش که این روز ها همه او را به فعالیت هایش در شورای شهر می شناسند از رزمندگان قدیمی لشکر ۴۱ ثارالله است که دوستی او با حاج قاسم به سال‌های دفاع مقدس بازمی‌گردد.

 
 این همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: حاج‌قاسم معتقد بود باید سلاح را در راستای قرآن و احکام الهی به دست گرفت. مثال این موضوع در کربلای ۴ است که ایشان تاکید می کردند به اموال و ناموس مردم احترام گذاشته شود و می گفتند فکر نکنید خانه برای خودتان است، این مسائل را رعایت کنید.
 
وی افزود: دومین ویژگی او این بود که صداقت و وفای به عهد بود، نمونه‌اش در جنگ با داعش اعلام کرد سه ماه دیگر به حکومت داعش پایان می‎دهد، همینطور هم شد و خداوند کمکش کرد.
 
 
این رزمنده لشکر لشکر ۴۱ ثارالله اظهارداشت: از معجزات حاج قاسم برای بنده این بود نیت کردم خدمتشان برسم و مشکلم را مطرح کنم و حاج قاسم از قبل آن مورد را برای من آماده کرده بودند و این چنین از دل رزمندگان دوران جنگ اطلاع داشتند.
 
وی افزود: حاج قاسم اقیانوس معارف بود و به ریسمان الهی چنگ زده بود و آنچنان اوج گرفت که قهرمان جهان شد. که این باعث افتخار ما است.
 
 
 ایرانمنش با اشاره به مسئولیت حاج قاسم در جنگ گفت: حاج قاسم از ابتدا سال ۶۰ با حسن باقری آشنا و به عنوان جانشین فرماندهی در خط ثارالله (ع) معرفی می‌شود.
 
وی ادامه داد: حاج قاسم در زمان جنگ نیرو‌های مختلفی را ساماندهی کرد و سر و پا گوش و اطاعت پذیر از خدا، پیامبر و ولایت به ویژه ولایت فقیه و امام خمینی (ره) بود.
 
انتهای پیام /قنبرزهی 




شهید سلیمانی اقیانوس معارف بود

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی اقیانوس معارف بود