شهید سلیمانی از راه نماز به هر آنچه که داشته رسیده است

گروه استان‌ها – مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید سلیمانی فرمود از راه نماز و راز و نیاز با خدا به هر آنچه که داشته رسیده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلیمن علی عربپور صبح امروز در همایش استانی نماز که با حضور […]

گروه استان‌ها – مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید سلیمانی فرمود از راه نماز و راز و نیاز با خدا به هر آنچه که داشته رسیده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلیمن علی عربپور صبح امروز در همایش استانی نماز که با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان و با حضور ویدئوکنفرانسی حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در محل سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای دانش آموز اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشور و روز بسیار بزرگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمود از راه نماز و راز و نیاز با خدا به هر آنچه که داشته رسیده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید بزرگداشت نماز دل بندگان خدا را نشاط می‌بخشد گفت: برای همه کارهایمان وقت تعیین می‌کنیم اما شده است وقتی موذن ما را به نماز دعوت می‌کند دفتر کارها را ببندیم و به سمت خدا برویم.

فرمانده سپاه استان کرمان: مصونیت امروز جامعه در گرو ترویج فرهنگ شهدا است
فرمانده سپاه استان کرمان: سعادت امروز ما در پیروی از ولایت و ادامه دادن راه شهداست
فرمانده سپاه استان کرمان: “مکتب حاج قاسم” مکتب عاشورا و امامین انقلاب است

عربپور با اشاره به اینکه نماز در مقوله مقام تشریف اوج عرفان است افزود: با سیر در مکتب شهدا آنچه که بیشتر درخشندگی دارد نماز است، نماز عمود ارزش‌ها بوده و به همین دلیل در ایام کرونا نماز جماعت در رده‌های سپاه تعطیل نشده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در سراسر استان کرمان در مجموعه سپاه ۱۰ نمازخانه در حال ساخت داریم که پیگیری تکمیل آنها مستمر انجام می‌شود ادامه داد: ۱۶ نمازخانه در رده‌های سپاه وجود دارد که برای عبادت کارکنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




شهید سلیمانی از راه نماز به هر آنچه که داشته رسیده است

منبع:تسنــیم
? شهید سلیمانی از راه نماز به هر آنچه که داشته رسیده است