شهید «تحویلیان» در رفسنجان ماندگار شد

رفسنجان – رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان از رضایت خانواده معظم شهید تحویلیان برای ماندگاری این شهید در این رفسنجان خبر داد. رضا رنجبرکریمی در گفتگو با فت فتو اظهار داشت: مذاکرات مسئولین رفسنجان با خانواده معظم شهید تحویلیان به نتیجه رسید و مادر و خانواده معزز شهید رضایت دادند که فرزند این خانواده […]

رفسنجان – رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان از رضایت خانواده معظم شهید تحویلیان برای ماندگاری این شهید در این رفسنجان خبر داد.

رضا رنجبرکریمی در گفتگو با فت فتو اظهار داشت: مذاکرات مسئولین رفسنجان با خانواده معظم شهید تحویلیان به نتیجه رسید و مادر و خانواده معزز شهید رضایت دادند که فرزند این خانواده که پس از ۳۳ سال او را در رفسنجان در آغوش کشیده بودند در دیار فاتحان اروند ماندگار شود.

وی ادامه داد: با رضایت مادر و خانواده شهید تحویلیان، پیکر مطهر این شهید والامقام در مقبره شهدای دانشگاه ولی عصر (عج) ماندگار خواهد شد و این افتخار از رفسنجان بیرون برده نخواهد شد.

وی افزود: امروز جمعه خانواده معظم شهید تحویلیان بازدیدی از شهر رفسنجان دارند و در مراسم عبادی نماز جمعه نیز شرکت می‌کنند.

به گزارش فت فتو، پیش از این، در مراسم استقبال از خانواده شهید تحویلیان درخواست ماندگاری پیکر مطهر شهید از سوی مسئولان داده شد.

کد خبر ۵۳۵۵۴۷۱




شهید «تحویلیان» در رفسنجان ماندگار شد

منبع:مــهر
? شهید «تحویلیان» در رفسنجان ماندگار شد