شهید بهشتی مظهر عدالت بود

امام جمعه کوهبنان گفت: مظلوم بودن ، نظم و انضباط ، صبر و بردباری ، مظهر عدالت علوی از ویژگی های بارز شهید بهشتی بود. نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد. حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به […]

امام جمعه کوهبنان گفت: مظلوم بودن ، نظم و انضباط ، صبر و بردباری ، مظهر عدالت علوی از ویژگی های بارز شهید بهشتی بود.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: فقر زدایی ، افزایش رزق و روزی از آثار و برکات حج خانه خداست در صورتی که حج با اخلاص ، ایمان واقعی ، ترک محرمات احرام ، دوری از مال حرام انجام شود .

امام‌ جمعه کوهبنان با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت ایام شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان گفت: شهید بهشتی انسانی مجتهد، وارسته و جامع و همواره متواضع و حق پذیر بود .

حجت الاسلام جعفری می گوید: مظلوم بودن ، نظم و انضباط ، صبر و بردباری ، مظهر عدالت علوی  از ویژگی های بارز شهید بهشتی بود.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: قوه قضاییه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی است گسترش دهنده عدالت ، حل و فصل دعاوی ، رسیدگی به پرونده های قضایی ، احیای حقوق عامه و گسترش عدل ، نظارت بر حسن اجرای قوانین ، کشف جرم ، اجرای حدود و مقررات اسلامی ، اقدام مناسب برای جلوگیری از وقوع جرم جز وظایف قوه قضائیه است.

به گفته امام جمعه کوهبنان ،  روز ۲۵ ماه ذی القعده روز دحوالارض است که روزه و عبادت در این روز سفارش شده که ثواب صد سال عبادت دارد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت:  برای زلزله بالای شش ریشتر در افغانستان باعث کشته شدن و‌ مصدومیت تعداد زیادی از مردم این کشور شد که نیاز به همدردی و کمک رسانی همگانی است .

امام جمعه کوهبنان می گوید: جا دارد از خدمات نیروی انتظامی کشور و سردار اشتری قدردانی شود چرا که نیرویی دراین سطح از آمادگی دارند که ظرف مدت ۴۸ ساعت سارقین را دستگیر کردند.

فت فتو کرمان کرمان




شهید بهشتی مظهر عدالت بود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? شهید بهشتی مظهر عدالت بود