«شهر شیشه‌ای» حامد حسینی‌پناه کرمانی منتشر شد

فت فتو ـ گروه فرهنگ و هنر:اثر تازۀ حامد حسینی‌پناه کرمانی با عنوان «شهر شیشه‌ای» منتشر شد. این رمان ۱۶۰ صفحه و چهار فصل دارد و با سبک روایی خاص و با خطوط پیرنگی موازی و گاه پیچیده،نگاهی متفاوت به رفتار شهروندان و وظایف و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی دارد که در فضای کافکاییِ شکل […]

فت فتو ـ گروه فرهنگ و هنر:اثر تازۀ حامد حسینی‌پناه کرمانی با عنوان «شهر شیشه‌ای» منتشر شد.

این رمان ۱۶۰ صفحه و چهار فصل دارد و با سبک روایی خاص و با خطوط پیرنگی موازی و گاه پیچیده،نگاهی متفاوت به رفتار شهروندان و وظایف و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی دارد که در فضای کافکاییِ شکل داده شده توسط نویسنده در فصل‌های اول و سوم،حاوی لایه‌های عمیق معنایی با نقد اجتماعی است.

 حسینی‌پناه کرمانی نویسنده،پژوهشگر و منتقد ادبی پیش از این با اثر پژوهشی «دال داستان کرمان» نگاهی به کتاب‌های داستانی نویسندگان کرمانی انداخته بود. تاکنون دو جلد از این کتاب منتشر و رونمایی شده است. او با مجموعه داستان «سیلی» خودش را به عنوان یک داستان‌نویس نیز به جامعۀ ادبی معرفی کرد.

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا کرمان،مجموعه داستان سیلی با ۹ داستان کوتاه نگاهی داشت به افرادی که جنگ هشت ساله زندگی آنان را تحت تأثیر قرار داده بود.

رمان «بی‌کسان» اثر دیگر داستانی این نویسنده است که در ۲۶۲ صفحه منتشر و رونمایی شد. نگاه حسینی‌پناه کرمانی در رمان بی‌کسان به رخدادهایی است که زیر پوست شهر و روابط اجتماعی می‌گذرد و گاه از نگاه شهروندان مخفی مانده و یا مورد بی‌توجهی و غفلت قرار می‌‌گیرد./ الف




«شهر شیشه‌ای» حامد حسینی‌پناه کرمانی منتشر شد

منبع:خبر کرمان
?

«شهر شیشه‌ای» حامد حسینی‌پناه کرمانی منتشر شد

:اخبار استان کرمانفرهنگ