شهروندان جازموریان ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز را داوطلبانه تحویل دادند

نذیر کرمان/کرمان رئیس حوزه قضائی جازموریان از تحویل داوطلبانه ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز توسط مردم به دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در این شهرستان خبر داد. میلاد شیروانی امروز ۱۶ شهریورماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اجرای پویش مردمی “نه_به_سلاح_غیرمجاز” طی یک ماه اخیر در جنوب استان کرمان، جمعی از شهروندان زهکلوتی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس حوزه قضائی جازموریان از تحویل داوطلبانه ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز توسط مردم به دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در این شهرستان خبر داد.

میلاد شیروانی امروز ۱۶ شهریورماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اجرای پویش مردمی “نه_به_سلاح_غیرمجاز” طی یک ماه اخیر در جنوب استان کرمان، جمعی از شهروندان زهکلوتی اقدام به تحویل داوطلبانه سلاح‌های غیرمجاز خود به مراجع انتظامی و امنیتی کردند.

وی با بیان اینکه افرادی که به صورت داوطلبانه سلاح‌های خود را تحویل دهنداز ارفاق و تخفیف قانونی بهره‌مند می‌شوند، افزود: نقش مردم در تامین امنیت جامعه بی‌بدیل است و حاکمیت با همکاری و همراهی مردم می‌تواند به خوبی امنیت پایدار را برقرار کند.  

شیروانی ضمن قدردانی از مشارکت خوب مردم در تامین نظم و امنیت، گفت: مشارکت فعال مصلحین، حکمین قرآنی، سران طوایف و روحانیت در زمینه ترویج فرهنگ صلح و سازش و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز جای قدردانی دارد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان جازموریان هشدار داد: کسانی که اقدام به نگهداری، خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز در جنوب استان کرمان کنند، با برخورد قاطع دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی روبرو خواهند شد.

انتهای پیام




شهروندان جازموریان ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز را داوطلبانه تحویل دادند

منبع: ایـسنا
? شهروندان جازموریان ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز را داوطلبانه تحویل دادند