شهردار جیرفت استیضاح شد/معرفی تورج امیرفضلی به‌عنوان سرپرست شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: شهردار جیرفت در جلسه شورا، با اکثریت آرا استیضاح شد و تورج امیرفضلی به‌عنوان سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شد. احسان هوشمند در گفت‌وگو با فت فتو با اشاره به روند استیضاح شهردار جیرفت اظهار داشت: پس از نارضایتی‌های زیاد مردم از عملکرد شهردار، شورای شهر طی چند مرحله به […]


رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: شهردار جیرفت در جلسه شورا، با اکثریت آرا استیضاح شد و تورج امیرفضلی به‌عنوان سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شد.

احسان هوشمند در گفت‌وگو با فت فتو با اشاره به روند استیضاح شهردار جیرفت اظهار داشت: پس از نارضایتی‌های زیاد مردم از عملکرد شهردار، شورای شهر طی چند مرحله به شهردار تذکرات لازم را داد.

وی افزود: پس از این تذکرات و عدم توجه شهردار، طرح سوال از وی توسط اعضا ارائه شد و شهردار در جلسه‌ای  در تاریخ ۱۴ شهریور جهت پاسخگویی به سوالات در صحن شورا حضور  پیدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت بیان داشت: پس از حضور شهردار در صحن شورا و ارائه پاسخ به سوالات اکثریت اعضای شورا از پاسخ‌های وی قانع نشدند و در جلسه ۲۱ شهریور درخواست اعضای شورا جهت استیضاح شهردار اعلام وصول شد.

هوشمند ادامه داد: مقرر شد جلسه فوق‌العاده شورای شهر با بررسی درخواست استیضاح پنج‌شنبه ۲۴ شهریور برگزار شود و از شهردا جهت شرکت در این جلسه دعوت شد.

وی افزود: طبق مصوبه، جلسه فوق‌العاده شورای شهر برگزار شد، اما شهردار در جلسه حضور پیدا نکرد و پس از شنیدن نظرات اعضای شورا درخواست استیضاح شهردار به رای گذاشته شد و اقای معناصری شهردار با پنج رای  استیضاح شد.

وی در پایان گفت: پس از استیضاح شهردار،  تورج امیرفضلی به‌عنوان سرپرست شهرداری جیرفت تعیین شد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





شهردار جیرفت استیضاح شد/معرفی تورج امیرفضلی به‌عنوان سرپرست شهرداری

منبع: فــارس
? شهردار جیرفت استیضاح شد/معرفی تورج امیرفضلی به‌عنوان سرپرست شهرداری