شهرداری کوهبنان صاحب ماشین آتش‌نشانی خواهد شد

سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: شهرداری کوهبنان صاحب ماشین آتش‌نشانی مجهز خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، حجت‌الاسلام داود خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: در جهت رفع معضل بنیه ضعیف مالی شهرداری کوهبنان ناشی از درآمد پایین، بالا بودن هزینه‌های جاری و فرسوده بودن ناوگان خودرویی شورای ششم با رویکرد استفاده […]

سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: شهرداری کوهبنان صاحب ماشین آتش‌نشانی مجهز خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، حجت‌الاسلام داود خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: در جهت رفع معضل بنیه ضعیف مالی شهرداری کوهبنان ناشی از درآمد پایین، بالا بودن هزینه‌های جاری و فرسوده بودن ناوگان خودرویی شورای ششم با رویکرد استفاده از  ظرفیت جذب اعتبارات کشوری از طریق نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این راستا گام برداشت که خوشبختانه پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده تا کنون دستاوردهای قابل قبولی را به دنبال داشته‌است.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت بالای نماینده شهرستان در حوزه ارتباطات با مسئولین رده بالای کشوری در دو سال گذشته جلسات متعددی در محل وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری‌ها و همچنین ستاد بحران کشور با حضور فرماندار کوهبنان و اعضای شورا شهر برگزار شد که از ماحصل نتایج آن می‌توان به تخصیص یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی، افزایش سهمیه قیر، افزایش اعتبارات شهرداری و مساعدت رئیس ستاد بحران کشور مبنی بر جبران خسارات وارده ناشی از سیل خرداد ماه ۱۴۰۲ اشاره نمود.

حجت‌الاسلام خالداری افزود: شهرداری کوهبنان از اوایل دوره شورای ششم آسفالت معابر اصلی و فرعی را در دستور کار قرار داده که با همکاری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مقدار قیر قابل توجهی از منابع قیر بافت فرسوده و بندر جذب گردید.

وی ابراز کرد: شهرداری کوهبنان با استفاده از این قیر تا کنون حدود ۷۰ درصد از کوچه‌های خاکی سطح شهر را آسفالت نموده و با عنایت به برنامه‌ریزی انجام‌شده مابقی کوچه‌های خاکی با یاری خداوند تا آخر دوره شورا آسفالت خواهد گردید.

سخنگوی شورای شهر کوهبنان افزود: با توجه به مساعدت انجام شده ستاد بحران کشور بر اساس پیگیری انجام شده توسط نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حضور اعضای شورای شهر کوهبنان در ملاقات حضوری با رئیس ستاد بحران کشور ان‌شاءالله خسارات وارده به منازل مسکونی در سیل خرداد ماه ۱۴۰۲ بزودی جبران خواهد گردید.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری‌هایی در جهت استفاده از سایر ظرفیت‌های وزارت کشور صورت گرفته که در صورت نهایی‌شدن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران




شهرداری کوهبنان صاحب ماشین آتش‌نشانی خواهد شد

منبع:آرمـان
? شهرداری کوهبنان صاحب ماشین آتش‌نشانی خواهد شد