شهرداری جیرفت در ساخت زندان جدید همکاری می کند

کرمان- شهردار جیرفت گفت: شهرداری در پروژه ساخت زندان جدید جیرفت همکاری های لازم را به عمل خواهد آورد. به گزارش نذیر کرمان، هادی ربانی صبح سه شنبه در دیدار با محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت بیان کرد: مجموعه شهرداری در اجرای برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی و تربیتی نیز همکاری سازنده‌ای را در […]

کرمان- شهردار جیرفت گفت: شهرداری در پروژه ساخت زندان جدید جیرفت همکاری های لازم را به عمل خواهد آورد.

به گزارش نذیر کرمان، هادی ربانی صبح سه شنبه در دیدار با محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت بیان کرد: مجموعه شهرداری در اجرای برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی و تربیتی نیز همکاری سازنده‌ای را در پیش خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: خانواده زندانیان از آسیب پذیرترین افراد جامعه هستند و حمایت و کمک به آنان در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر و باقیات و صالحات است.

ربانی در ادامه ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند انجام شده، با تأکید بر تعامل و همکاری با اداره زندان جیرفت ابراز کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری، از خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت ویژه خواهد شد.

شهردار جیرفت با تأکید بر پیگیری موارد مطرح شده در خصوص اشتغال زندانیان رٱی باز، گفت: ایجاد زمینه مناسب جهت برخورداری از ظرفیت شهرداری در جلسات صلح و سازش از دیگر اقدامات پیش روی شهرداری به شمار می رود.

وی بیان کرد: اختصاص تعدادی سطل زباله به زندان، تخفیف شهرداری برای دریافت پروانه ساختمانی و همکاری در ساخت حمام و سرویس بهداشتی زندانیان نیازمند را در دستور کار قرار خواهیم داد.

کد خبر ۵۹۵۸۱۰۵




شهرداری جیرفت در ساخت زندان جدید همکاری می کند

منبع: مــهر
? شهرداری جیرفت در ساخت زندان جدید همکاری می کند