شهدا ثابت کردند آمریکا تکیه‌گاه خوبی نیست

امام جمعه کرمان مهم‌ترین و خطرناک‌ترین جنگ دشمن را جنگ ادراکی و شناختی برشمرد و گفت:شهدا ثابت کردند آمریکا تکیه‌گاه خوبی نیست و هرکس به آن تکیه کرد شکست خورده است و نمونه آن را می‌توان صدام حسین و حاکم یمن نام برد و در مقابل هرکس با جمهوری اسلامی ایران همراه شده ؛ پیروز […]

امام جمعه کرمان مهم‌ترین و خطرناک‌ترین جنگ دشمن را جنگ ادراکی و شناختی برشمرد و گفت:شهدا ثابت کردند آمریکا تکیه‌گاه خوبی نیست و هرکس به آن تکیه کرد شکست خورده است و نمونه آن را می‌توان صدام حسین و حاکم یمن نام برد و در مقابل هرکس با جمهوری اسلامی ایران همراه شده ؛ پیروز بوده است.

به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، امام حسن مجتبی علیه السلام یادواره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ۳۵۰ شهید شهرستان رابر به میزبانی ۲۱ شهید طایفه عشایر ملایی و منطقه بحر آسمان توکل‌آباد برگزار شد
 
این یادواره با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر، فرماندار رابر، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر، بخشدار هنزا، حاج حسین سلیمانی اخوی سردار دل‌ها، جمعی مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اهالی روستای توکل‌آباد برگزار شد.
 
امام‌جمعه کرمان: رژیم جعلی اسرائیل به بن‌بست رسیده است
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران؛ رژیم جعلی اسرائیل را به بن‌بست رسانده، گفت: اسرائیل قدرت بازدارندگی خود را ازدست‌داده و محور اینکه این رژیم غاصب بازدارندگی خود را در منطقه ازدست‌داده جمهوری اسلامی ایران است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ضمن عرض تسلیت رحلت جان‌گداز پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: اسرائیلی‌ها به دنبال بی‌ثباتی در کشورهای منطقه بودند؛ اما خودشان دچار بی‌ثباتی شدند و در ۴ سال اخیر پنج دولت عوض کرده‌اند و خودشان اعلام کرده‌اند ما ۸۰سالگی خود را نمی‌بینیم.
وی، با اشاره به دستاوردهای خون شهدا و ضربه‌های سنگینی که به دشمن وارده کرده‌اند افزود: ملت ایران توانست فشار حداکثری دشمن در تحریم‌ها را به فرصت و اتکا به توان داخلی تبدیل کند و شکست حداکثری را بر دشمن تحمیل کند.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی یادآور شد: دشمن به دنبال تجزیه جهان اسلام و غارت سرمایه‌های حکومت‌های اسلامی و تحمیل‌کردن حکام خود در کشورهای منطقه بود که با درایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و فرماندهی مدبرانه حاج‌قاسم سلیمانی موفق به اجرای نقشه‌های شوم خود نشد.
وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب در تمامی صحنه‌ها مقتدرانه ایستادگی کردیم و هرکجا دشمنان به خاک ما تجاوز کردند با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه شد.
امام‌جمعه کرمان گفت: دشمن تلاش کرد بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کند اما مردم شریف ایران علی‌رغم همهٔ فشارهای اقتصادی که به‌شدت آزاردهنده است پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و نمونه آن را می‌توان در راهپیمایی‌های میلیونی در مناسبت‌های مختلف از جمله ۲۲ بهمن مشاهده کرد.
وی، با بیان اینکه جنگ‌ها در سه‌شاخه زمینی هوایی و دریایی خلاصه می‌شدند گفت: امروز شاهد افزوده‌شدن سه نوع جنگ جدید که به‌مراتب خطرناک‌تر و پیچیده‌تر هستند.
امام‌جمعه کرمان جنگ سایبری را جنگ نرم، بی‌صدا و بدون خونریزی برشمرد و عنوان‌کرد: در این جنگ دشمن تلاش می‌کند خیلی آرام بر ذهن و فکر جوانان مسلط شود و تفکرات باطل خود را تحمیل نماید.
وی مهم‌ترین و خطرناک‌ترین جنگ دشمن را جنگ ادراکی و شناختی برشمرد و افزود: شهدا ثابت کردند آمریکا تکیه‌گاه خوبی نیست و هرکس به آن تکیه کرد شکست خورده است و نمونه آن را می‌توان صدام حسین و حاکم یمن نام برد و در مقابل هرکس با جمهوری اسلامی ایران همراه شده ؛ پیروز بوده است.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: به برکت خون شهدا امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه تولید قدرت کرده و کشور قدرتمند منطقه است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان شهدای عشایر ملایی منطقه بحر آسمان را مردانی سلحشور شجاع و تاریخ‌ساز معرفی کرد و گفت: شهدای عشایر هرکدام خودشان عرفایی بودند که همچون ستاره در تاریخ درخشیدند.
وی، در بخش دیگر سخنان خود ویژگی‌های اخلاقی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: سید شهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی دارای شخصیتی چندبعدی بود از طرفی در مقابل کفر فرماندهی شجاع مقتدر و با درایت بود و از طرف دیگر در مقابل مردم مظلوم انسانی مهربان و با عطوفت بود.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه شاید برای جوانان و نوجوان سوال به وجود آید هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا چیست؟ بیان کرد: شهدا به‌عنوان الگوهایی مناسب برای هدایت انسان‌ها هستند و هرکس به مقام و منزلتی رسید باید تمام جوانب زندگی‌اش را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
وی با اشاره به ویژگی‌ها و امتیازات برجسته شهدا خاطرنشان کرد: شهدا مطیع امام و رهبر بودند و تمام عمر برای جلب رضایت خداوند متعال تلاش کردند و همه حرکاتشان برای‌خدا بود.
 امام‌جمعه رابر: شهدا محصول انقلاب هستند
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در این یادواره، با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) گفت؛ شهدا محصول انقلاب هستند که توانستند با تحول فردی جامعه را به تحول اجتماعی سوق دهند.
 
 وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهدا در روستای دورافتاده توکل‌آباد گفت: برگزاری یادواره‌ها معضلات اجتماعی و فرهنگی را در منطقه می‌کاهد و دل‌ها را با شهدا سیرورت می‌بخشد.
 
 
 نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی: شهدا خدا را دیدند و برای‌خدا افتخار آفریدند
 
 صمد الله محمدی نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در این یادواره با گرامیداشت یادوخاطره شهدا و قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم معنوی گفت: یادواره شهدا خیمه‌ای است که ستون‌های آن معنوی است.
 وی، با اشاره اینکه انسان فوق‌العاده قدرتمند است افزود: شهدا و رزمندگان خدا را دیدند و برای رضای خدا این‌همه افتخارات آفریدند که ماهم باید با ولایت‌پذیری ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و عهد ببندیم پیمان‌شکنی نکنیم.
 در پایان این مراسم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمان، معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان، نماینده مردم بافت ارزوییه و رابر در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه رابر از ۲۱ خانواده والامقام شهدای عشایر ملایی منطقه بحر آسمان با اهدای لوح قدردانی تجلیل کردند.
 
 سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی امام‌جمعه کرمان، روایتگری یوسف میرشکاری یادگار هشت سال دفاع مقدس، مداحی کربلایی مصطفی امیرمحمدی، اجرای محمد اسماعیل، دل‌نوشته به همراه هیات سنج و تمام سفیر الحسین کرمان و مسابقات فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.














انتهای خبر/
 




شهدا ثابت کردند آمریکا تکیه‌گاه خوبی نیست

منبع:آرمـان
? شهدا ثابت کردند آمریکا تکیه‌گاه خوبی نیست