شهدای دولت تجلی راستین روحیه خدمتگزاری به مردم بودند/ اقدامات گسترده دولت در زمینه کنترل کرونا و ارتباطات با کشورهای همسایه

شهباز حسن پور گفت: دولت سیزدهم اقدامات گسترده ای در زمینه کنترل بیماری کرونا، ارتباطات با کشورهای همسایه، منطقه و مسلمان داشته است. شهباز حسن پور در گفتگو با فت فتو؛ ضمن تبریک هفته دولت به تمامی خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور انسان‌های بزرگی است که […]

شهباز حسن پور گفت: دولت سیزدهم اقدامات گسترده ای در زمینه کنترل بیماری کرونا، ارتباطات با کشورهای همسایه، منطقه و مسلمان داشته است.

شهباز حسن پور در گفتگو با فت فتو؛ ضمن تبریک هفته دولت به تمامی خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور انسان‌های بزرگی است که مسئولیت را در خدمت بی منت و خلوص نیت به مردم و برای مردم در عمل معنا کرده اند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این مسیر شهیدان والامقام رجایی و باهنر به حق تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بودند و هفته دولت فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدر است.

وی افزود: هفته دولت، زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم، تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز توسعه تاثیرگذار مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی دولت به شمار می‌رود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اکنون که کشور و‌ مردم با شدیدترین انواع تحریم‌های ظالمانه مواجه است، می‌طلبد مسئولان در این شرایط سخت با همراهی بیشتر در کنار مردم باشند و خدمات مثبت نظام و دولت را به صورت واقع بینانه به مردم ارائه دهند و نقشه‌های شوم دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را نقش بر آب سازند.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت سیزدهم اقدامات گسترده ای در زمینه کنترل بیماری کرونا، ارتباطات با کشورهای همسایه، منطقه و مسلمان داشته است.

وی با تأکید بر اینکه شاهد پیشرفت های خوب دولت در زمینه برجام بوده ایم، تصریح کرد: سفرهای هئیت دولت به استان ها و حضور اعضای هئیت دولت در بین مردم، پاسخگو بودن دولت از دیگر اقداماتی است که در جامعه امید آفرینی ایجاد کرده است.

حسن پور پرداخت بدهی های دولت قبل و کم شدن کسری بودجه، پرداخت یارانه معیشتی به خانواده های نیازمند و طرح اقتصادی سرعت در مجوزهای کسب و کار را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم دانست.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: قطع به یقین، ایمان، امید و توکل به قدرت لایزال الهی و با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی ملت بزرگ ایران اسلامی از این شرایط سخت و دشوار نیز عبور کرده و راه اقتدار و سرافرازی را طی خواهند کرد.

انتهای پیام/م




شهدای دولت تجلی راستین روحیه خدمتگزاری به مردم بودند/ اقدامات گسترده دولت در زمینه کنترل کرونا و ارتباطات با کشورهای همسایه

منبع:آرمـان
? شهدای دولت تجلی راستین روحیه خدمتگزاری به مردم بودند/ اقدامات گسترده دولت در زمینه کنترل کرونا و ارتباطات با کشورهای همسایه