شناسایی ۳۶۱ مشاوره املاک غیرمجاز در استان

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت:«در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت در دفاتر مشاور املاک ۶۴۲ بازرسی در کرمان انجام و ۲۳ مشاور املاک پلمب شدند». رضا حافظی ۲۲ مهرماه در شورای مسکن استان کرمان خاطرنشان کرد:«از یک‌هزار و ۹۵۴ مشاوره املاک فعال استان،۳۶۱ مورد به عنوان املاک […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت:«در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت در دفاتر مشاور املاک ۶۴۲ بازرسی در کرمان انجام و ۲۳ مشاور املاک پلمب شدند».

رضا حافظی ۲۲ مهرماه در شورای مسکن استان کرمان خاطرنشان کرد:«از یک‌هزار و ۹۵۴ مشاوره املاک فعال استان،۳۶۱ مورد به عنوان املاک غیرمجاز شناسایی شدند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی همچنین با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در استان بیان کرد:«۱۲۹ هزار و ۲۸۴ نفر در برنامۀ ابلاغی نهضت ملی مسکن داریم که ۵۱ هزار و ۹۱۹ نفر تایید نهایی شدند و بیش از ۲۰ هزار مورد افتتاح حساب صورت گرفته است».

حافظی ادامه داد:«۱۲ هزار و ۶۲۵ نفر به پروژه‌ها متصل شدند و در حال انجام کار است. ۸ هزار و ۶۴۸ واحد پروانه صادر شده و ۴ هزار و ۳۶۰ واحد مرحله اجرای سقف را داریم».

وی اضافه کرد:«تا پایان سال جاری ۴ هزار و ۶۸۴ واحد ساختمانی آمادۀ بهره‌برداری و افتتاح خواهد بود». /پ




شناسایی ۳۶۱ مشاوره املاک غیرمجاز در استان

منبع:خبر کرمان
?

شناسایی ۳۶۱ مشاوره املاک غیرمجاز در استان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی