شناسایی ۷۵۳ نیاز فناورانه در استان کرمان

فت فتو/کرمان طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، حدود ۷۵۳ نیاز فناورانه در استان احصاء شده که ۸۵ درصد آن در بخش صنعت و معدن است و هنوز همه کمیته ها گزارششان را ارائه نداده اند. جعفر رودری صبح امروز ۱۷ شهریورماه در جلسه شورای راهبری فناوری و تولید دانش بنیان […]

فت فتو/کرمان طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، حدود ۷۵۳ نیاز فناورانه در استان احصاء شده که ۸۵ درصد آن در بخش صنعت و معدن است و هنوز همه کمیته ها گزارششان را ارائه نداده اند.

جعفر رودری صبح امروز ۱۷ شهریورماه در جلسه شورای راهبری فناوری و تولید دانش بنیان استان کرمان گفت: در جلسه قبل مقرر شد نیازهای فناورانه استان در بخش های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات، امور زیربنایی و … احصاء شود.

او با تبیین وضعیت آموزشی و مقالات تولید شده در استان، اظهار کرد: استان کرمان در مرحله تولید علم در کشور در جایگاه خوبی قرار دارد اما در مرحله کاربرد علم جایگاه خوبی نداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان هدف از تشکیل این شورا را در هماهنگی بین تولید علم با کاربرد علوم تولید شده اعلام کرد.

او ادامه می دهد: نیازهای فناورانه استان باید بین مراکز تولید علم تقسیم شوند و کمیته صنعت و دانشگاه نقش حمایتی در این زمینه دارد.

رودری با بیان این مطلب که منکر کندی کار نیستیم و این شاید به دلیل آن است که کار نویی است، عنوان کرد: شورای راهبری فناوری و تولید دانش بنیان استان کرمان پشتیبان اصلی در بحث تامین منابع مالی است.

او در پایان عنوان کرد: ۱۵ سرفصل آموزشی احصاء و ساز و کار آن نیز مشخص شده است.

انتهای پیام




شناسایی ۷۵۳ نیاز فناورانه در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? شناسایی ۷۵۳ نیاز فناورانه در استان کرمان