شناخت کامل از حریف داریم/ گل گهر در آمادگی کامل

سیرجان – مربی تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به شرایط خوب تیمش گفت: برای بازی مقابل نساجی مازندران آمادگی کامل داریم و می‌دانیم به دنبال چه چیزی هستیم. به گزارش فت فتو، مجتبی سرآسیایی یکشنبه شب در کنفرانس پیش از بازی گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران عنوان کرد: در مدار تفکرات قلعه‌نویی و تحلیل و […]

سیرجان – مربی تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به شرایط خوب تیمش گفت: برای بازی مقابل نساجی مازندران آمادگی کامل داریم و می‌دانیم به دنبال چه چیزی هستیم.

به گزارش فت فتو، مجتبی سرآسیایی یکشنبه شب در کنفرانس پیش از بازی گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران عنوان کرد: در مدار تفکرات قلعه‌نویی و تحلیل و آنالیزی که از تیم خوب نساجی داشتیم، تمرینات خوبی را طراحی کردیم.

وی ادامه داد: تیم گل گهر شرایط خوبی دارد، آمادگی کامل داریم که روبروی چه تیمی بازی می‌کنیم و به دنبال چه چیزی در این بازی هستیم.

سرآسیایی در مورد تیم نساجی گفت: نساجی مازندران یک تیم منسجم، تلفیقی از جوانان و باتجربه‌های با کیفیت لیگ است و یک کادر فنی خیلی خوب و زبده دارند.

وی در خصوص تیم گل‌گهر اظهار داشت: ما هم با شناخت و آمادگی کامل برای رقم زدن یک روز خوب برای تیم گل‌گهر و فوتبال سیرجان به میدان خواهیم رفت.

کد خبر ۵۳۴۰۶۳۹




شناخت کامل از حریف داریم/ گل گهر در آمادگی کامل

منبع:مــهر
? شناخت کامل از حریف داریم/ گل گهر در آمادگی کامل