شناخته شدن ظرفیت‌های استان با برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال

فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: در رویداد تولید محتوای دیجیتال باعث شد ظرفیت‌های استان کرمان شناخته شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حسین رضایی در آیین  اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این برنامه گفت: یکی از مزیت‌های این رویداد تنوع زیاد تولیدات در […]

فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: در رویداد تولید محتوای دیجیتال باعث شد ظرفیت‌های استان کرمان شناخته شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حسین رضایی در آیین  اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این برنامه گفت: یکی از مزیت‌های این رویداد تنوع زیاد تولیدات در عرصه‌های انیمیشن، موشن گرافیک، کلیپ و پوستر است.
 

فرماندار شهرستان رفسنجان ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: این موضوع باعث می‌شود کار داوری برای داوران سخت شود که بین بهتر و بهترین باید یکی را انتخاب کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به کوچک‌ترین عضو شرکت‌کننده در این رویداد بیان کرد: این رویداد باعث شد ظرفیت‌های استان کرمان شناخته شود، به‌عنوان مثال کوچک‌ترین انیمیشن‌ساز از شهرستان راور با سن ۱۳ سال حضور داشت.

رضایی افزود:  تولیدات تیم‌ها تنوع زیادی داشت از مصاحبه با سران قبایل تا تولیدات بومی در این رویداد مشاهده می‌شد.

 
فرماندار شهرستان رفسنجان اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی سنگ تمام گذاشته است و ما هم باید در مقابل با انتشار تولیدات فاخر این فضا را به‌دست بگیریم و تا ۱۱ اسفند در فضای مجازی با تمام قوا تولیدات را انتشار دهیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با این فعالیت‌ها بتوانیم دل امام زمان(عج) را شاد و باعث لبخند حضرت آقا شویم.

انتهای خبر/طاهری 




شناخته شدن ظرفیت‌های استان با برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال

منبع:آرمـان
? شناخته شدن ظرفیت‌های استان با برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال