شعار سال راه نجات و مسیر برون رفت از مشکلات موجود کشور

حجه الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ،بااشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین،مهمترین راه نجات از مشکلات موجود در کشور را شعار سال ذکر کرد. به گزارش فت فتو،امام جمعه کرمان درادامه سه مساله بسیار مهم در فرمایشات و دستورالعمل‌های اجتماعی مقام معظم رهبری از ابتدای سال را یادآور شد و […]

حجه الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ،بااشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین،مهمترین راه نجات از مشکلات موجود در کشور را شعار سال ذکر کرد.

به گزارش فت فتو،امام جمعه کرمان درادامه سه مساله بسیار مهم در فرمایشات و دستورالعمل‌های اجتماعی مقام معظم رهبری از ابتدای سال را یادآور شد و گفت اولین مساله سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، که عمل به ٱنها ما را به جریان عدالت اجتماعی نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به شعار سال، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ابراز امیدواری کرد این شعار به صورت جدی در دستور کار مسولین قرار گیرد آن را راه نجات کشور بیان کرد.

وی سومین مورد را بکار گیری رهنمودهای رهبری در جمع دولتمردان را، که در بخشی از آن، مردمی بودن و مردمی ماندن را یادآور شد و گفت :مردمی بودن یعنی، حرکت از جنس مردم ، درد مردم را درک کردن و حضور فعال در بین مردم داشتن و از بین بردن تشریفات زائد و گرفتار حرکات نمایشی نشدن و از سر اخلاص کار کردن است

حجه الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود دفاع از حقوق کشور دربرابر مذاکرات هسته ای و ایستادن در برابر زورگویی های دشمن و گره نزدن سرنوشت اقتصاد کشور به مذاکرات هسته ای مسئولیت‌ها خطیر است

وی نقدهای وارد به مسولین را منصفانه دانست و تاکید کردنقد نباید ناامید کننده و تخریبی باشد و نباید نسبت به مسول بدبینانه نگاه کنیم و نقد کنیم، چرا که نقدهای جهت دار و تخریب کننده به جامعه آسیب می‌رساند ونقدهای عالمانه به جامعه رشد می‌دهد.

امام جمعه کرکان در بخش دیگری از صحبتهای خود با تبریک روز ارتش، گفت ارتش جمهوری اسلامی ایران، با شجاعت از ارزش‌های دینی دفاع می‌کند و، سند افتخارش شهدا و آزادگان و ایثارگرانند.

وی سالروز حرکت مسلم ابن عقیل، سفیر امام حسین از مکه به کوفه را گرامی داشت

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن شبهای قدر، بر قدردانستن هر چه بیشتر این شبها تاکید کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش هم امروز در استانه ۲۹ فروردین روز ارتش در جمع نمازگزاران  ارتش ایران اسلامی را متفاوت و متمایز از سایر ارتش ها دانست و مهمترین این ویژگی را فرماندهی ولایت فقیه در راس آن، و همچنین مردمی بودن آن اعلام کرد.

امیرغلامعلیان،حرکت در مسیر ولایت را چراغ راه ارتش و ارتشیان بیان کرد و تاکید کرد؛ همه امور این نهاد باید ولایی و ولایت محور باشد.




شعار سال راه نجات و مسیر برون رفت از مشکلات موجود کشور

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? شعار سال راه نجات و مسیر برون رفت از مشکلات موجود کشور