شستا برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصادی کرمان اعلام آمادگی کرد

کرمان – فت فتو – مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: این شرکت برای سرمایه گذاری در طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی در استان کرمان آمادگی دارد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی رستمی با بیان این مطلب گفت: ایجاد ۲ واحد دامپروری صنعتی در […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: این شرکت برای سرمایه گذاری در طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی در استان کرمان آمادگی دارد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی رستمی با بیان این مطلب گفت: ایجاد ۲ واحد دامپروری صنعتی در سیرجان و بردسیر در دستور کار این شرکت قرار دارد که پس از تامین زیرساخت‌های مورد نیاز اجرایی می‌شود.

وی با اظهار تمایل برای احداث کارخانه سیمان سفید عنبرآباد، سرمایه‌گذاری در بخش معادن روی در زرند و کوهبنان، افزود:مشارکت در احداث کارخانه کود شیمیایی شهربابک -با همکاری شرکت ملی مس – و ایجاد واحدهای اقتصادی در بافت نیز مورد توجه شستا است.

رستمی همچنین در این جلسه در پاسخ به اظهارات استاندار کرمان، مدیرعامل مس شهید باهنر کرمان را به عنوان نماینده ویژه شستا در حوزه سرمایه‌گذاری‌های استان کرمان معرفی کرد تا اولویت‌های مورد نظر را ارایه و پیگیری کند. 

تقاضای دریافت معدن مس برای تامین ماده اولیه تولیدات مجتمع مس شهید باهنر از دیگر نکات مطرح شده توسط مدیرعامل شستا در این جلسه بود.

استاندار کرمان نیز در این نشست با تشکر از اقدامات گذشته هلدینگ شستا در استان کرمان، گفت: مجموعه مدیریت ارشد استان برای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های جدید آماده است.

علی زینی‌وند افزود: شستا یک مجموعه اقتصادی است و باید برای سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی با مطالعه دقیق وارد شود تا این سرمایه گذاری اثر بخش باشد.

وی اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که مدیرعامل شستا اولویت‌های این مجموعه برای سرمایه‌گذاری در استان را به استانداری اعلام کنند تا پس از جمع‌بندی وارد فاز اجرایی شویم.

زینی‌وند همچنین تصریح کرد: استان کرمان از طرح‌هایی که به نیاز روز کشور پاسخ می‌هد، مانند طرح‌های دامپروری و دیگر پروژه‌ها حمایت جدی خواهد کرد.

استاندار کرمان و شماری از مسئولان استان امروز دوم اسفندماه در تهران با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و معاونان ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در این جلسه که در محل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نمایندگان شهرستانهای مختلف استان ظرفیت‌های این شهرستانها در بخش اقتصادی را تشریح کرده و خواستار حضور فعالانه‌تر شستا در این استان شدند.




شستا برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصادی کرمان اعلام آمادگی کرد

منبع: ایرنـا
? شستا برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصادی کرمان اعلام آمادگی کرد