شرکت ۵۳۰۰ داوطلب کرمانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

معاون توسعه، مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ۵۳۰۰ نفر داوطلب از استان کرمان برای جذب در دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کردند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از شرکت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ […]


معاون توسعه، مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ۵۳۰۰ نفر داوطلب از استان کرمان برای جذب در دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کردند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از شرکت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در شهر کرمان خبر داد.

سید میثم موسوی افزود: متولی برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن جهاد دانشگاهی است و بعد از اعلام نتیجه اسامی سه برابر ظرفیت پذیرش برای انجام مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام خواهد شد که از این تعداد شرکت‌کننده، ۳۸۵ نفر جذب دانشگاه علوم پزشکی کرمان خواهند شد و آگهی مربوط به جذب ۸۰ نیروی بهورز نیز متعاقبا منتشر خواهد شد.

به گفته وی پنج هزار و سیصد نفر داوطلب از استان کرمان برای جذب در دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کردند.

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه خاطرنشان کرد: افرادی که دارای شاخص‌های بومی بودن، جوانی جمعیت و امتیاز ایام کرونا باشند، در این آزمون دارای امتیاز ویژه هستند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





شرکت ۵۳۰۰ داوطلب کرمانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

منبع: فــارس
? شرکت ۵۳۰۰ داوطلب کرمانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت