شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه، منطقه ای و استانی در سال تحصیلی جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو  به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه، منطقه ای و استانی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو  به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با بیان اینکه اهمیت تربیت‌بدنی و ورزش برای رشد جسمی و روانی دانش‌آموزان الزامی و غیر قابل اجتناب است خاطر نشان کرد:  با توجه به لزوم گسترش ورزش بین دانش‌آموزان دختر، باید مسئولان استان بویژه مسئولان تربیت‌بدنی با استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی و غیر‌دولتی نسبت به تحقق این مهم برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش دانش‌آموزی به ویژه ورزش دانش‌آموزان دختر از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است از شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان دختر استان در مسابقات ورزشی درون مدرسه ای، منطقه‌ای و استانی خبر داد.

رضایی از آغاز عملیات ساخت ۱۲ سالن ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس دخترانه استان در یک‌سال اخیر خبر داد و افزود: افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس استان کرمان در دستور جدی اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بهره‌برداری از بیش از ۳۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در مدارس استان گفت: سرانه فضای ورزشی مدارس استان در یک‌سال اخیر رشد ۲۰ درصدی داشته است.

انتهای خبر/ تاج الدینی




شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی

منبع:آرمـان
? شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی