شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در آزمون داوری و جامع شورای حل اختلاف کرمان

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف سراسر استان کرمان شرکت کردند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی تقی‌زاده صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف در محل دانشکده فنی در جمع […]


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف سراسر استان کرمان شرکت کردند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی تقی‌زاده صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف در محل دانشکده فنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر زن و مرد در آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف در ۷ حوزه قضایی استان کرمان شرکت کردند.

وی بیان کرد: آزمون پذیرش داوری و میانجی‌گری در سال گذشته نیز برگزار شد که  ۱۳۷ نفر پذیرفته شدند و تاکنون برای ۹ قاضی بازنشسته که در این آزمون شرکت کرده بودند ابلاغ صادر شده است

تقی‌زاده یادآور شد: در سال جاری نیز ۴۷۷ نفر در آزمون داوری و میانجی‌گری شرکت کردند که ۱۳۰ نفر در حوزه میانجی و ۳۴۷ نفر در حوزه داوری شامل  ۲۱۷ نفر داوری عمومی و ۱۳۰ نفر داوری تخصصی هستند.

 وی تصریح کرد:  مصاحبه بعد از آزمون برای پذیرفته‌شدگان مرحله اول انجام می‌شود و در نهایت پذیرفته‌شدگان معرفی می‌شوند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف در حوزه‌های قضایی کرمان، جیرفت، بم، زرند، سیرجان، رفسنجان و بافت در حال برگزاری است.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در آزمون داوری و جامع شورای حل اختلاف کرمان

منبع: فــارس
? شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در آزمون داوری و جامع شورای حل اختلاف کرمان