شرکت‌های چینی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کرمان هستند

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: سرکنسول چین در بندرعباس در سفر به کرمان از علاقه‌مندی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان خبر داد و گفت که ده‌ها شرکت خصوصی چینی به‌دنبال سرمایه‌گذاری در کرمان هستند. شو وی،در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان،کرمان را یک استان بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری دانست و ابراز […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: سرکنسول چین در بندرعباس در سفر به کرمان از علاقه‌مندی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان خبر داد و گفت که ده‌ها شرکت خصوصی چینی به‌دنبال سرمایه‌گذاری در کرمان هستند.

شو وی،در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان،کرمان را یک استان بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری دانست و ابراز امیدواری کرد که سفرش منجر به توسعۀ روابط اقتصادی و دیپلماسی بین دو کشور شود.

وی همچنین خودروسازی بم را نمونۀ بسیار خوبی برای ارتباط و سرمایه‌گذاری و همکاری خوب کرمان با چینی‌ها بیان کرد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا کرمان،سرکنسول چین در بندرعباس در این نشست که ۲۳ آبان‌ماه انجام شد،اظهار کرد:«سرکنسولگری چین در بندرعباس،نخستین سرکنسولگری چین در ایران است که هشت استان را پوشش می‌دهد».

وی افزود:«روابط ایران با چین در سطح خیلی عالی است و چینی‌ها استقبال زیادی از ارتباط با ایران دارند».

شو وی اضافه کرد:«چین و ایران هر دو کشورهای بزرگی هستند و نیاز است ارتباط دو کشور در سطح استان‌ها نیز توسعه پیدا کند».

سرکنسول چین در بندرعباس با اشاره به اینکه حدود سه ماه است که سرکنسولگری چین در بندرعباس راه‌اندازی شده،افزود:«باعث افتخار است که به استان کرمان سفر کردم و امیدوارم این سفر باعث ارتباط بیشتر دو کشور چین و ایران شود».

وی با بیان اینکه امیدوارم در این سفر توسعۀ روابط اقتصادی و دیپلماسی دو کشور را داشته باشیم،افزود:«کرمان یک استان بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری است و همیشه با چینی‌ها همکاری خوبی داشته‌ و خودروسازی در بم نمونۀ بسیار خوبی برای ارتباط و سرمایه‌گذاری این دو کشور است».

سرکنسول چین در بندرعباس با بیان اینکه چینی‌ها به سرمایه‌گذاری در ایران و استان کرمان علاقه‌مند هستند،ادامه داد:«ده‌ها شرکت خصوصی چینی به‌دنبال سرمایه‌گذاری در استان کرمان هستند».

وی با اشاره به اینکه هواپیمایی ماهان در کرمان یک ظرفیت بزرگ است،گفت:«روزانه چندین پرواز از طریق این هواپیمایی به کشور چین انجام می‌شود». /پ




شرکت‌های چینی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کرمان هستند

منبع:خبر کرمان
?

شرکت‌های چینی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کرمان هستند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی