شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال زائران اربعین استان کرمان همکاری نکردند

استاندار کرمان با بیان اینکه نقد جدی به شرکت‌های هواپیمایی وارد است و برای انتقال زائران اربعین همکاری نکردند، گفت: این ضعف باید در سال‌های آینده جبران شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی استان کرمان که با حضور رحمان جلالی […]

استاندار کرمان با بیان اینکه نقد جدی به شرکت‌های هواپیمایی وارد است و برای انتقال زائران اربعین همکاری نکردند، گفت: این ضعف باید در سال‌های آینده جبران شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی استان کرمان که با حضور رحمان جلالی و سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاونان استاندار و تعدادی از مسئولان استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در استان کرمان بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه باید تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم در استان کرمان اندیشیده شود، گفت: تمام فرمانداران پیگیری کنند که این مراسم در کمال امنیت و آسایش برگزار شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان در مرز شلمچه و استان خوزستان برای پذیرایی از زائران اقداماتی را انجام داده است، افزود: توانایی بیش از آن وجود نداشت، چرا که استان کرمان میزبان زائران پاکستانی و سایر اتباع از کشورهای شرقی بود.

وی با بیان اینکه حجم ورودی زائران از این مرزهای شرقی خیلی بیشتر از پیش‌بینی‌های ما بود، ادامه داد: از طرف دیگر استان کرمان هنوز درگیر خسارت‌های سیل است و امکاناتش برای ایجاد سیل‌بندها و احداث زیرساخت‌ها درگیر است.

فداکار با اشاره به اینکه نقد جدی به هواپیمایی وارد است و متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال زائران همکاری نکردند، بیان کرد: این ظلم به استان کرمان است و حتماً باید این ضعف در سال‌های آینده جبران شود.

وی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران در موکب ماهان که شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین هستند، گفت: این موکب نیازهایی دارد که امیدوار هستیم توسط مردم و خیرین تامین شود.

آخرین جزئیات انتقال زائران اربعین استان کرمان/ از کم‌کاری شرکت‌های هواپیمایی تا برگزاری مراسم جاماندگان اربعین
استاندار کرمان: برای جابه‌جایی زائران اربعین کمبود اتوبوس داریم
استاندار کرمان: راه‌آهن کشور برای حمل و نقل ریلی زائران اربعین به کمک استان بیاید

استاندار کرمان با بیان اینکه تا برگشت تمام زائران از عراق، قرارگاه فعال است، افزود: تمام مدیران پیگیر باشند تا زائران با کمترین مشکل بتوانند به استان برگردند و سیستم حمل و نقل استان حتماً در مرزها حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی خدمات به زائران اهمیت دارد و در مقابل تمام هجمه‌هایی که علیه اربعین انجام می‌دهند، لازم است، ادامه داد: موج بازگشت زائران از امروز بیشتر می‌شود و حتماً اتوبوس در مرزها مستقر باشد.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال زائران اربعین استان کرمان همکاری نکردند

منبع: تسنــیم
? شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال زائران اربعین استان کرمان همکاری نکردند