شرکت‌های هواپیمایی، عامل لغو پروازهای فرودگاه بم

نذیر کرمان/کرمان رئیس فرودگاه بم علت لغو پروازها را از طرف شرکت‌های ایرلاین اعلام کرد و گفت: علت لغو پروازها از طرف شرکت‌های مربوطه بوده و فرودگاه بم هیچ مشکلی در این زمینه نداشته ضمن اینکه اطلاع رسانی درباره لغو پروازها به مسافران نیز باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی انجام شود. محمدعلی بنی ابراهیمی امروز ۱۰ بهمن […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس فرودگاه بم علت لغو پروازها را از طرف شرکت‌های ایرلاین اعلام کرد و گفت: علت لغو پروازها از طرف شرکت‌های مربوطه بوده و فرودگاه بم هیچ مشکلی در این زمینه نداشته ضمن اینکه اطلاع رسانی درباره لغو پروازها به مسافران نیز باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی انجام شود.

محمدعلی بنی ابراهیمی امروز ۱۰ بهمن ماه در این رابطه اظهار کرد: عملیات پرواز در فرودگاه بم به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و هیچ مشکلی ندارد و لغو پروازها از سمت شرکت‌های هواپیمایی بوده که ناوگان هوایی دو شرکت ماهان و قشم ایر پروازهای این هفته خود را به بم لغو کرده است. 

وی بیان کرد: مسافران، بلیط را به صورت آنلاین یا توسط آژانس‌های مسافرتی و از طریق گوشی‌های خود تهیه می‌کنند و زمانی که بلیط دریافت می‌کنند شماره تلفن آنها ثبت می‌شود و ایرلاین‌ها باید درباره لغو پروازها اطلاع رسانی کنند.

رئیس فرودگاه بم ادامه داد: فرودگاه هیچ شماره تماسی از مسافران برای اطلاع رسانی در اختیار ندارد و نمی‌تواند اطلاع رسانی انجام دهد. 

وی با اشاره به اینکه پیگیر موضوع لغو پروازها هستیم و پنجشنبه هفته جاری پرواز بم که مربوط به شرکت ماهان است، لغو نشده و برقرار است، گفت: پروازهای هفته آینده بم لغو نشده و تمام پروازها طبق روال انجام می‌شود.

انتهای پیام




شرکت‌های هواپیمایی، عامل لغو پروازهای فرودگاه بم

منبع: ایـسنا
? شرکت‌های هواپیمایی، عامل لغو پروازهای فرودگاه بم