شرق کرمان نیازمند انبار اضطراری ذخیره سوخت است

رئیس شورای اسلامی شهر بم گفت: از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم در اسرع وقت برای رفع مشکل سوخت در بم تلاش کنند و بروز چنین مشکلاتی این مسأله را نمایان می‌کند که شرق استان کرمان نیز نیازمند انبارهای سوخت برای مواقع اضطراری است که با چنین مشکلاتی مواجه نشود.  به گزارش فت فتو از کرمان، منصور […]


رئیس شورای اسلامی شهر بم گفت: از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم در اسرع وقت برای رفع مشکل سوخت در بم تلاش کنند و بروز چنین مشکلاتی این مسأله را نمایان می‌کند که شرق استان کرمان نیز نیازمند انبارهای سوخت برای مواقع اضطراری است که با چنین مشکلاتی مواجه نشود.

 به گزارش فت فتو از کرمان، منصور عزیزآبادی درخصوص شلوغی جایگاه‌های سوخت سطح شهر بم اظهار کرد: در یک روز آینده تشکیل صف‌های طولانی پمپ بنزین در سطح شهر مشهود بود و همچنین تعدادی از جایگاه‌های سوخت نیز فعالیتی نداشته و بنزینی عرضه نمی‌کنند.

 رئیس شورای اسلامی شهر بم بیان کرد: زمان زیادی از وقت مردم در صف‌های طولانی برای سوخت گیری سپری می‌شود و برخی از پمپ‌های بنزین نیز قبل از سوخت گیری همه خودروهای موجود در صف سوخت تمام می‌کنند.

 عزیزآبادی خاطرنشان کرد: تشکیل صف‌های طولانی موجب شده در مکان‌هایی که جایگاه سوخت قرار دارند ترافیک سنگین ایجاد شود.  به‌نظر می‌رسد این روزها با توجه به سرمای هوا نیاز به کمی همدلی و همراهی مردم داریم تا از روزهای سرد سال گذر کنیم و این مساله را همه ما درک می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اما مسؤولانی که وظیفه عرضه متناسب سوخت را بر عهده دارند نیز باید جوابگوی بی‌برنامگی که در حوزه مسؤولیتی آنها ایجاد شده باشند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





شرق کرمان نیازمند انبار اضطراری ذخیره سوخت است

منبع: فــارس
? شرق کرمان نیازمند انبار اضطراری ذخیره سوخت است