شرایط وزیر ورزش تثبیت شده است

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر استان کرمان گفت: سه نفر از مصدومان نیاز به اقدامات بیشتری داشتند که وزیر ورزش و جوانان یکی از آنها بود، این سه نفر به مرکز کرمان منتقل شدند که فعلا شرایط آنها تثبیت شده است. به گزارش فت فتو از کرمان، مرادی‌پور با تشریح آخرین وضعیت […]


معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر استان کرمان گفت: سه نفر از مصدومان نیاز به اقدامات بیشتری داشتند که وزیر ورزش و جوانان یکی از آنها بود، این سه نفر به مرکز کرمان منتقل شدند که فعلا شرایط آنها تثبیت شده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مرادی‌پور با تشریح آخرین وضعیت مصدومان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش، اظهار داشت: این سانحه باعث شد تا همه سرنشینان بالگرد دچار آسیب شوند که میزان آسیب‌ها متفاوت بود اما سه نفر حال وخیمی داشتند.

وی اضافه کرد: برای طی شدن روند درمان لازم بود همه مصدومان چک شوند که با انتقال آنها به بیمارستان این اتفاق افتاد، اما سه نفر نیاز به اقدامات بیشتری داشتند که وزیر ورزش و جوانان یکی از آنها بود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر استان کرمان  گفت: این سه نفر به مرکز کرمان منتقل شدند که فعلا شرایط آنها تثبیت شده که امیدوارم هرچه سریع‌تر به آغوش خانواده خود برگردند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





شرایط وزیر ورزش تثبیت شده است

منبع: فــارس
? شرایط وزیر ورزش تثبیت شده است