شجاعت و تدبیر سردار سلیمانی مختص میدان نبرد نبود

فت فتو/کرمان رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: شجاعت و تدبیر سردار سلیمانی مختص میدان نبرد نبود بلکه در مسائل سیاسی هم وجود داشت اما در عین حال اهل هیچ جناحی نبوده و تنها انقلابی بود. محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در همایش بین‌المللی مقاومت در استان کرمان بیان کرد: این روزها مصادف  با […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: شجاعت و تدبیر سردار سلیمانی مختص میدان نبرد نبود بلکه در مسائل سیاسی هم وجود داشت اما در عین حال اهل هیچ جناحی نبوده و تنها انقلابی بود.

محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در همایش بین‌المللی مقاومت در استان کرمان بیان کرد: این روزها مصادف  با سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت است؛ کسی که جبهه مقاومت با اتکاء به هوش، بالندگی و تجربه وی به اینجا رسید. کسی که به جهانیان نشان داد جمهوری اسلامی حتی اگر در شعب ابیطالب باشد باز هم جمهوری اسلامی می‌ماند.

وی با اشاره به ویژگی‌های وجودی شهید سلیمانی اظهار کرد: صحبت از ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی مثنوی بی پایان است اما سه بعد آن را بنده بیان می‌کنم؛ شهید سلیمانی بیش از هر چیز خودساخته و مقید بود و سایر ابعادی وجودی وی گرفته از خلوص بود.

مردانی ادامه داد: سردار سلیمانی اگر در جهاد اکبر پیروز نشده بود، نمی‌توانست این‌گونه جلو برود. این شهید ورای مرزهای جغرافیایی می‌اندیشید و نسبت به تمامی مظلومان دغدغه داشت.  

وی با اشاره به انقلابی بودن سردار سلیمانی اضافه کرد: در اظهار نظرهای مشکوک برخی سیاسیون خارجی خط و رویه‌ای دیده می‌شود که ظاهرا می‌خواهند روحیه انقلابی‌گری وی را خراب کند.

سپس سید احمد عبودتیان مشاور عالی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: عظمت شهادت امام حسین(ع) کاری کرد که امروز جهان برای مقاومت جان می‌دهد. این نمایندگان به احترام شخصیت کم نظیر امتی و کسی که هیچ مرز جغرافیایی نمی‌شناخت آمدند.  

وی افزود: حاج قاسم به قدری جان گرفته که می‌تواند جان‌های زیادی را بیدار کند. فتوحات یمن، سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورها اتقاقات جدیدی را در آینده رقم خواهد زد.

عبودتیان با اشاره به اینکه مردم در سال ۹۸ پس از شهادت سردار بار دیگر رأی “آری” به انقلاب دادند، گفت: مردم در مراسمات تشییع پیکر حاج قاسم بار دیگر به میدان آمدند و   گفتند آن انقلابی که امام می‌گفت اگر محصولش حاج قاسم است ما پای انقلاب هستیم.

وی تأکید کرد: اگر تا دیروز قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت بود امروز جان مقاومت است.

شایان ذکر است در این مراسم سوگندنامه‌ای توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و بیانیه بسیج دانشگاهیان نیز خوانده شد؛ همچنین اودتیان، فرمانده قرارگاه خاتم، سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، براتی  مسئول بین‌الملل بیت رهبری و جمعی از نمایندگان مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام




شجاعت و تدبیر سردار سلیمانی مختص میدان نبرد نبود

منبع: ایـسنا
? شجاعت و تدبیر سردار سلیمانی مختص میدان نبرد نبود