شب قدر فرصتی برای جبران گناهان/ می‌توان یک‌شبه ره صدساله را پیمود

نماینده رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شب قدر بهتر از هزار ماه است یعنی می‌توان با عبادت و دعا برای آمرزش گناهان و پاکی از آلودگی‌ها و نزدیک‌شدن به خداوند ره صدساله را یک‌شبه پیمود. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در سخنانی اظهار کرد: ماه پربرکت […]


نماینده رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شب قدر بهتر از هزار ماه است یعنی می‌توان با عبادت و دعا برای آمرزش گناهان و پاکی از آلودگی‌ها و نزدیک‌شدن به خداوند ره صدساله را یک‌شبه پیمود.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در سخنانی اظهار کرد: ماه پربرکت رمضان و ماه بخشش گناهان به واپسین روزهای خود نزدیک می‌شود و باید از لحظه‌لحظه‌های این ماه استفاده کنیم.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: در این ماه شب قدر واقع شده که شب قدر بهتر از هزار ماه است و تقریبا بیش از ۸۳ سال عمر یک انسان است پس می‌شود ره صدساله را یک‌شبه پیمود.

وی تصریح کرد: رمضان ماهی‌ست که خواب در آن عبادت شمرده شده و نفس انسان ذکر است و کسی که این ماه تمام شود و از گناه پاک نشود بدبخت است. لذا باید این لحظات پایانی را قدر بدانیم به‌ویژه از فرصت ارزشمند شب‌های قدر در راستای خودسازی و نزدیک‌شدن به‌ خدا و پاک شدن از گناهان بهره‌ند شویم.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





شب قدر فرصتی برای جبران گناهان/ می‌توان یک‌شبه ره صدساله را پیمود

منبع: فــارس
? شب قدر فرصتی برای جبران گناهان/ می‌توان یک‌شبه ره صدساله را پیمود