شبکه بزرگ و سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان متلاشی شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در یک عملیات منسجم اطلاعاتی ، شبکه سازمان یافته قاچاق فرآورده‌های نفتی به صورت همزمان در استان کرمان و ۴ استان دیگر کشور مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت و متلاشی شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در تشریح […]


رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در یک عملیات منسجم اطلاعاتی ، شبکه سازمان یافته قاچاق فرآورده‌های نفتی به صورت همزمان در استان کرمان و ۴ استان دیگر کشور مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت و متلاشی شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: شبکه مذکور در طول مدت فعالیت خود، بیش از ۵۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی را از کشور خارج کرده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد: باتلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان ، تعداد ۱۰ نفر از سرشبکه های اصلی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل شبکه صادر شده است .

  حمیدی ادامه داد: از این شبکه بالغ بر ۱۰۰۰ عدد کارت سوخت مهاجر و بیش از ۳۵۰ حواله گلخانه متخلف شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه برخورد دستگاه قضائی با مخلان نظم وامنیت جامعه سخت و عبرت آموز خواهد بود، بیان داشت: قوه قضائیه به جهت احقاق حق عامه با همه افراد دخیل در موضوع قاچاق سوخت برخورد خواهد کرد و اجازه اخلالگری در تامین نیازهای مردم را به کسی نخواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: این شبکه شامل برخی دلالان، جایگاه داران، گلخانه داران، دارندگان کارت‌های مهاجر و … در ۵ استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، همدان و چهارمحال و بختیاری هستند.

رئیس شورای قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه مردم در برخی مناطق جنوبی استان با کمبود سوخت مواجه هستند، افزود: متاسفانه علیرغم اینکه دولت، بیش از نیاز واقعی مردم، در حال تامین سوخت برای شهروندان است؛ اما عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب برای بدست آوردن سود بادآورده، اقدام به قاچاق سوخت مورد نیاز مردم به خارج از کشور می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی نهاد های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و به‌ویژه روسا و دادستان‌های سراسر استان به‌ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت جامعه قدردانی کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





شبکه بزرگ و سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان متلاشی شد

منبع: فــارس
? شبکه بزرگ و سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان متلاشی شد