سی درصد سوخت تشویقی برای حمل و نقل جاده‌ای در کرمان

مددیر کل راهداری جنوب استان کرمان گفت: برای مجموعه حمل ونقل جاده‌ای که محصولات کشاورزی جنوب کرمان را از مبدا به دیگر نقاط کشور حمل کنند سی درصد سوخت تشویقی در نظر گرفته می‌شود. به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، مجتبی محمودی گفت: امسال به دلیل رعایت نکردن زمان کشت برخی محصولات برداشت همزمان محصولات کشاورزی […]

مددیر کل راهداری جنوب استان کرمان گفت: برای مجموعه حمل ونقل جاده‌ای که محصولات کشاورزی جنوب کرمان را از مبدا به دیگر نقاط کشور حمل کنند سی درصد سوخت تشویقی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، مجتبی محمودی گفت: امسال به دلیل رعایت نکردن زمان کشت برخی محصولات برداشت همزمان محصولات کشاورزی استان‌های خوزستان، بوشهر هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و شرایط آب و هوایی شرایطی را رقم زد تا روند حمل محصولات جنوب کرمان با این مناطق هم زمان شود.

وی از ورود ۲ برابری ناوگان حمل محصولات کشاورزی در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد وگفت: تعداد شرکت حمل و نقل فعال در منطقه جنوب کرمان ۱۰۶ شرکت است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: کشاورزان باید جهت تنظیم آهنگ حمل برای جلوگیری از افزایش کرایه حمل، قبل از برداشت محصولات خود با شرکت‌های حمل ونقل منطقه جنوب کرمان هماهنگ نمایند و در ارسال محصولات خود عجله نکنند و به جو سازی افراد سود جو که با هدف پایین نگاه داشتن فیمت محصولات رقم خورده است اعتنا نکنند.

وی از تعطیلی ۱۶ شرکت حمل و نقلی به دلیل رعایت نکردن حقوق رانندگان و صاحبان کالا از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: بازرسی‌های به صورت مستمر بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.




سی درصد سوخت تشویقی برای حمل و نقل جاده‌ای در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? سی درصد سوخت تشویقی برای حمل و نقل جاده‌ای در کرمان