کل اخبار 111397 اخبار امروز : 81
  • تاریخ : شنبه - ۱۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 - May - 2024
  • ساعت :

    سینما اطلس بم، ۲۰ سال پس از گذشت زلزله افتتاح شد

    بم (نذیر کرمان) – سینما اطلس شهرستان بم با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، استاندار کرمان و جمعی از مدیران و مسئولان استان، در آستانه چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی، به همت دولت سیزدهم افتتاح شد. محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، در آئین افتتاح سینما اطلس شهرستان بم ضمن ابراز خرسندی از اضافه […]

    بم (نذیر کرمان) – سینما اطلس شهرستان بم با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، استاندار کرمان و جمعی از مدیران و مسئولان استان، در آستانه چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی، به همت دولت سیزدهم افتتاح شد.

    محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، در آئین افتتاح سینما اطلس شهرستان بم ضمن ابراز خرسندی از اضافه شدن این سالن به چرخه سینماهای کشور گفت: خوشحالم که مردم شهرستان بم برای اولین بار و بعد از ۲۰ سال از گذشت زلزله این شهر صاحب سینما شدند.

    رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شور و نشاط مخاطبان به سینما بازگشته و منجر به دلگرمی سرمایه گذاران برای توسعه سالن‌های سینما شده است. در این شرایط لازم است به فکر تولید فیلم با شرایط مطلوب و ذائقه مخاطبان با موضوعات و ژانرهای مختلف باشیم.

    محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم با تشکر از سرمایه‌گذاران مجموعه تجاری اطلس بم برای افتتاح سینما، گفت: فعالیت‌های تجاری و سینمایی همپوشانی دارد و کمبود سینما در این مجموعه تجاری احساس می‌شد.

    فداکار سینما را یک ابزار مهم و غیرقابل جایگزین دانست و اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سینما طرح مفصلی دارد و کار بزرگی در حال انجام است که امیدواریم تا پایان دولت اتفاقات بزرگی در حوزه سینما رقم بخورد و امیدواریم اتفاق خوبی که در بم افتاد، در شهرهای دیگر نیز رقم بخورد و این عقب‌ماندگی جبران شود.

    در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران ساخت سینمای بم تجلیل شد.

    دانش آموز خبرنگار: مهرشاد رستم پور




    سینما اطلس بم، ۲۰ سال پس از گذشت زلزله افتتاح شد

    منبع: پــانا
    ? سینما اطلس بم، ۲۰ سال پس از گذشت زلزله افتتاح شد

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A