سیل راه روستایی را در جیرفت مسدود کرد

رئیس ستاد مدیریت بحران جیرفت از درگیر شدن اهالی شهرک‌های عدالت و طبیعت و روستای طوحان با سیل و مسدود شدن راه ارتباطی بندسراجی و تلاش همه دستگاه‌ها برای بازگشایی این جاده خبر داد. احمد بلند نظر امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت اظهار داشت: در پی بارندگی اخیر و ورود سیلاب به […]


رئیس ستاد مدیریت بحران جیرفت از درگیر شدن اهالی شهرک‌های عدالت و طبیعت و روستای طوحان با سیل و مسدود شدن راه ارتباطی بندسراجی و تلاش همه دستگاه‌ها برای بازگشایی این جاده خبر داد.

احمد بلند نظر امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت اظهار داشت: در پی بارندگی اخیر و ورود سیلاب به شهرک‌های عدالت، طبیعت و روستاهای دشت کوچ، طوحان و مسدود شدن راه ارتباطی در بند سراجی با تلاش‌ ستاد مدیریت بحران شهرستان درحال بازگشایی مسیر روستایی و رهایی خودروهای گرفتار در سیل هستیم.  

فرماندار شهرستان جیرفت از آبگرفتگی گلخانه‌ها و مزارع کشت پیاز در بندسراجی سخن گفت و افزود: ورودی سیلاب در شهرک‌های طبیعت و عدالت مسدود شده است. 

وی عنوان کرد: احتمال وقوع بارش‌های سیل آسا، دور از انتظار نیست لذا باید تدابیر لازم جهت پیشگیری از هر گونه حادثه در این خصوص اتخاذ شود.

بلند نظر ابراز کرد: برای رفع برخی تنگناها باید همت جهادی داشت و شبانه‌روز در صحنه بود، بنابراین با تمام توان پیگیر حل‌وفصل کاستی و نواقص ممکن هستیم و در این خصوص لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش





سیل راه روستایی را در جیرفت مسدود کرد

منبع: فــارس
? سیل راه روستایی را در جیرفت مسدود کرد