سیل در آرامستان بهشت کریمان/ معاون شهردار کرمان: سیلاب کنترل شد

کرمان – فت فتو – معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان از جاری شدن سیلاب و جمع شدن آب پشت آرامستان بهشت کریمان خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری با حضور به‌موقع سیلاب را در این منطقه کنترل کردند. محمود ایرانمنش شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: با تلاش نیروهای خدمات شهری […]

کرمان – فت فتو – معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان از جاری شدن سیلاب و جمع شدن آب پشت آرامستان بهشت کریمان خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری با حضور به‌موقع سیلاب را در این منطقه کنترل کردند.

محمود ایرانمنش شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: با تلاش نیروهای خدمات شهری و مستقر شدن تجهیزات کافی ازجمله بیل مکانیکی و لودر، پیشروی سیل به قسمت‌های دیگر هم‌اکنون تحت کنترل است. 

وی با اشاره به کنترل بندهای خامی اظهار داشت: پس از هشدارهای هواشناسی تیم های عملیاتی شهرداری در برابر سیلاب به حالت آماده باش قرار گرفتند.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان عنوان کرد: آرامستان بهشت کریمان همواره از سمت ارتفاعات شرق و غرب، مستعد سیلاب بوده و در قسمت شرق، سیل‌بند زده احداث شده و بارش باران از سمت کوه‌های غرب موجب بروز این مشکل شده است.

وی گفت: آب از کوه‌های اطراف به سمت آرامستان بهشت کریمان حرکت کرده و موجب آبگرفتگی در این منطقه شد اما اقدام سریع برای رفع مشکل آب‌گرفتگی در آرامستان بهشت کریمان از آسیب به ارامستان و جاده جلوگیری کرد.

ایرانمنش عنوان کرد: شهرداری با انجام اقدامات پیشگیرانه در مسیرهای احتمالی سیلاب، خندق‌هایی در اطراف آرامستان بهشت کریمان حفر کرده تا آب به این منطقه وارد نشود.




سیل در آرامستان بهشت کریمان/ معاون شهردار کرمان: سیلاب کنترل شد

منبع: ایرنـا
? سیل در آرامستان بهشت کریمان/ معاون شهردار کرمان: سیلاب کنترل شد