سیرجان نمایشگاه صنایع‌دستی استان را میزبانی می کند

کرمان- معاون صنایع دستی استان کرمان گفت: پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان در شهرستان سیرجان برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، “کاظم حسین‌زاده” با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ در شهر جهانی گلیم، بیان کرد: از هنرمندان و صنعتگران […]

کرمان- معاون صنایع دستی استان کرمان گفت: پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان در شهرستان سیرجان برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، “کاظم حسین‌زاده” با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ در شهر جهانی گلیم، بیان کرد: از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان کرمان برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

حسین زاده با بیان اینکه حضور در نمایشگاه مذکور دارای شرایط ویژه‌ای است افزود: اصالت، هویت، کیفیت و داشتن مزیت رقابتی و قابلیت عرضه آثار تولیدی هنرمندان صنایع‌دستی از مهم‌ترین موضوعاتی است که هنرمندان باید به آن توجه کنند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان تصریح کرد: افراد دارای مهر اصالت و برند معتبر و افراد پشتیبان برای حضور در نمایشگاه در اولویت هستند.

حسین‌زاده گفت: در کنار هنرمندان از اساتید، پژوهشگران، تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، فروشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، فعالان، سایت‌ها و صفحات فضای مجازی فروش صنایع‌دستی دعوت می‌شود که در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی گفت: ثبت نام از هنرمندان هیچ‌گونه تعهدی برای واگذاری غرفه برای این اداره‌کل ایجاد نمی‌کند و درخواست‌ها بر اساس اولویت شرایط بررسی و غرفه‌ها به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: غرفه و اسکان برای هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه رایگان است.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه باید درخواست خود را همراه با تصویر پروانه تولید و تصویر چاپ رنگی آثار (حداقل ۴ اثر در یک کاغذ a۴) را تا تاریخ ۵ آذرماه ۱۴۰۲ به واحد بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی شهر کرمان واقع در ابتدای خیابان شهید بهشتی حدفاصل کوچه ۴ و ۶ جنب بانک ملی و در شهرستان‌ها به ادارات و نمایندگی‌های این اداره‌کل تحویل دهند.

کد خبر ۵۹۴۷۸۱۲




سیرجان نمایشگاه صنایع‌دستی استان را میزبانی می کند

منبع: مــهر
? سیرجان نمایشگاه صنایع‌دستی استان را میزبانی می کند