سیاست یک بام و دو هوا سلبریتی ها در حوادث اخیر کشور/ اجرای حد الهی؛ قانون خدا و جمهوری اسلامی ایران است

حسین جلالی گفت: سلبریتی ها در مسائل اخیر سیاست یک بام و دو هوا دارند و اگر حکمی برای آن عربده کش و قمه کشی که به جان مردم می افتد، جاری شود، صدای این افراد در می آید؛ چرا که مشخص است این افراد از کجا دستور می گیرند. حجت الاسلام و المسلمین حسین […]

حسین جلالی گفت: سلبریتی ها در مسائل اخیر سیاست یک بام و دو هوا دارند و اگر حکمی برای آن عربده کش و قمه کشی که به جان مردم می افتد، جاری شود، صدای این افراد در می آید؛ چرا که مشخص است این افراد از کجا دستور می گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با فت فتو؛ با تأکید بر لزوم برخورد با اغتشاشگران توسط دستگاه قضا و با اشاره به اجرای حکم اعدام برخی از افراد اغتشاشگر در روزهای اخیر گفت: اسلام بر اجرای حکم الهی که از آن به عنوان «حد» تعبیر می شود، اهتمام دارد و پیامبر اکرم(ص) فرموده اند” اجرای یک حد الهی در روی زمین بافضیلت تر از باران چهل روز است”.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای حد الهی آرامش آور است، عنوان کرد: زمانی که حدی جاری می شود، به معنی اجرای عدالت و اقامه عدل الهی است و بنابراین این مسئله بالاترین ثواب عنوان شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایجاد رعب و وحشت توسط اراذل و اوباش و آن هم اوباش اجاره ای که از دشمنان دلار می گیرند، در جامعه ما ایجاد ترس و ناامنی می کند و این مسائل مصداق بارز مفسد فی الارض و محاربه با خداست.

وی افزود: با افرادی که راه را می بندند، چاقو به دست می گیرند و با صحنه های فجیع و زشت، مردم را می ترسانند و ایجاد ناامنی می کنند در دنیا چگونه برخورد می شود؟ زمانی که پلیس آمریکا مسئله را عنوان می کند، کسی چیزی نمی گوید؛ چرا این سلبریتی ها که نسبت به اعدام فردی که محاربه مرتکب شده و محکوم به اعدام است واکنش نشان می دهند و هشتگ می زنند، نسبت به، به شهادت رسیدن شهدای امنیت و مردم مظلوم کشورمان و همچنین به شهادت رسیدن بیش از ۲۰۰ نفر فلسطینی در کرانه باختری واکنش نشان نمی دهند؟

حجت الاسلام و المسلمین جلالی ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: چرا سلبریتی ها در این مسائل سیاست یک بام و دو هوا دارند؟ و اگر حکمی برای آن عربده کش و قمه کشی که به جان مردم می افتد، جاری شود، صدای این افراد در می آید؛ چرا که مشخص است این افراد از کجا دستور می گیرند؛ این افراد همان گونه که اراذل و اوباش اجاره ای برای ناامن سازی هزینه می گیرند، دستور می گیرند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از گروهک منافقین ابراز کرد: این مسائل را مردم و دنیا متوجه می شوند و می دانند که این اقدامات، بازی سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان شبکه پرس تی وی را از ماهواره حذف می کنند، می گویند در ورزش سیاسی کاری نیست اما سیاسی کاری می کنند، به ورزشکاران ما فشار می آوردند تا تمرکز نداشته باشند، دشمنان نمی توانند جمهوری اسلامی ایران را آرام و مقتدر ببینند و ۴۴ سال است ایران اسلامی، آمریکا و اسرائیل را به تنگ آورده است.

وی عنوان کرد: اگر امروز ما حکم و حد الهی را اجرا نکنیم، خیانت کرده ایم و مردم، ما را نخواهند بخشید؛ ما نمی توانیم ناامنی هایی که ترس و وحشت را در جامعه ایجاد می کنند را تحمل کنیم؛ بنابراین قصاص و اجرای حد الهی، قانون خدا و جمهوری اسلامی ایران است و ما هم تابع دستورات خداوند هستیم نه تابع آمریکا و اسرائیل.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی خاطر نشان کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و ما برای انجام امور باید صلاح و منافع ملت و کشور را در نظر بگیریم و آرامش و امنیت مردم بر همه چیز ترجیح دارد و از مسئولان قوه قضائیه در راستای برخورد قاطع با اغتشاشگران تشکر می کنیم.

انتهای پیام/م




سیاست یک بام و دو هوا سلبریتی ها در حوادث اخیر کشور/ اجرای حد الهی؛ قانون خدا و جمهوری اسلامی ایران است

منبع:آرمـان
? سیاست یک بام و دو هوا سلبریتی ها در حوادث اخیر کشور/ اجرای حد الهی؛ قانون خدا و جمهوری اسلامی ایران است