سکونت بیش از ۳۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه در کرمان/ ۱۷ هزار نفر کارت اشتغال دارند

رضا اسماعیلی گفت: در استان کرمان بیش از ۳۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه سکونت دارند که تا کنون برای بیش از ۱۷ هزار نفر کارت کار و فعالیت صادر شده است که در گشت شناسایی و جمع آوری اتباع بیگانه فاقد کارت کار تا کنون بیش از ۳۳۰۰ مورد بازرسی انجام شده است. به […]

رضا اسماعیلی گفت: در استان کرمان بیش از ۳۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه سکونت دارند که تا کنون برای بیش از ۱۷ هزار نفر کارت کار و فعالیت صادر شده است که در گشت شناسایی و جمع آوری اتباع بیگانه فاقد کارت کار تا کنون بیش از ۳۳۰۰ مورد بازرسی انجام شده است.

به گزارش فت فتو اسماعیلی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در خصوص کارکرد اتباع بیگانه در استان گفت: نظارت برفعالیت اتباع بیگانه فاقد کارت توسط گشت مشترک با حضور تیم هایی از نیروی انتظامی، اداره کل اتباع، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اماکن، استانداری و دادستانی صورت می گیرد.

اسماعیلی افزود: در استان کرمان بیش از ۳۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه سکونت دارند که تا کنون برای بیش از ۱۷ هزار نفر کارت کار و فعالیت صادر شده است.

وی گفت: در گشت شناسایی و جمع آوری اتباع بیگانه فاقد کارت کار تا کنون بیش از ۳۳۰۰ مورد بازرسی انجام شده و تا کنون بیش از ۱۴۸۰ نفر اتباع فاقد کارت کار جمع آوری شده آمد و ۵۶۰ نفر کارفرما که از این افراد استفاده می کردند به دادگاه معرفی شدند.

اسماعیلی گفت: اجرای این طرح با هدف پاکسازی واحدهای صنفی از اتباع بیگانه فاقد کارت کار در پی آن ایجاد فرصتهای شغلی برای جوانان ایرانی است و به همین منظور سامانه ای با شماره ۶۳۶۹ ۰۲۱ در نظر گرفته شده است تا شهروندان در صورت مشاهده موارد از کار اتباع بیگانه با این سامانه در تماس باشند و موارد را اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ طهماسبی




سکونت بیش از ۳۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه در کرمان/ ۱۷ هزار نفر کارت اشتغال دارند

منبع:آرمـان
? سکونت بیش از ۳۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه در کرمان/ ۱۷ هزار نفر کارت اشتغال دارند