«سپاه» مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است/ قطعنامه پارلمان اروپا واکنش به شکست در اغتشاشات است

امام جمعه سیرجان گفت: سپاه پاسداران یک سرمایه اجتماعی و مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است. به گزارش فت فتو از سیرجان، امام جمعه سیرجان امروز در خطبه‌های نماز  جمعه این شهر اظهار کرد: تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی وجاهت قانونی ندارد و نقض قوانین بین‌المللی است.  حجت‌الاسلام […]


امام جمعه سیرجان گفت: سپاه پاسداران یک سرمایه اجتماعی و مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است.

به گزارش فت فتو از سیرجان، امام جمعه سیرجان امروز در خطبه‌های نماز  جمعه این شهر اظهار کرد: تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی وجاهت قانونی ندارد و نقض قوانین بین‌المللی است.

 حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده ادامه  داد: این اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، بیش از آنکه ارزش عملیاتی داشته باشد، یک نمایش تبلیغاتی و واکنشی به شکست اغتشاشات برنامه‌ریزی شده آنها در کشور است که خواستند حرکتی نمایشی را برای دلخوشی مزدوران داخلی و خارجی خود داشته باشند.

خطیب جمعه سیرجان سپاه پاسداران را بازوی توانمند و قدرت شکست‌ناپذیر ملت ایران و نظام اسلامی در همه صحنه‌های پس از پیروزی انقلاب دانست و ابراز کرد: سپاه پاسداران یک سرمایه اجتماعی و مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است و هرجا همین غربی‌ها تشکیلات تروریستی ایجاد کردند سپاه با آنان مقابله کرده و محور مقاومتی که سپاه در منطقه ایجاد کرد مانع کشتار مردم توسط گروه‌های تروریستی شده است.

وی خدمات سپاه را برای ملت ایران یاد آور شد و افزود: سپاه در جبهه و جنگ و ۸ سال دفاع مقدس، حوادث متعدد اعم از سیل و زلزله و خدمات‌رسانی در اقصی‌نقاط کشور، مقابله با دشمنان و فتنه گروهک‌ها درمقاطع زمانی متعدد، حضور سپاه در عرصه سازندگی و حتی سربلندی سپاه در آزمون مقابله با کرونا که تا پای جان به مردم خدمت کردند و مردم ایران حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان این خدمات را فراموش نمی‌کنند.

وی به جنگ فرسایشی اوکراین با روسیه هم اشاره کرد و گفت : آمریکا مقصر اصلی جنگ در روسیه است زیرا ادبیات تحریک‌آمیز و خطای غرب علیه روسیه موجب بحران اوکراین شد و غرب باید بداند سرنوشت اوکراین برای روسیه بیشتر از آمریکا اهمیت دارد و خوب است غرب دخالت نکند تا این جنگ فرسایشی به اتمام برسد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





«سپاه» مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است/ قطعنامه پارلمان اروپا واکنش به شکست در اغتشاشات است

منبع: فــارس
? «سپاه» مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است/ قطعنامه پارلمان اروپا واکنش به شکست در اغتشاشات است