سپاه قاطعانه و جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی محافظت می‌کند

امام جمعه شهرستان کوهبنان از سپاه پاسداران برای انتقام خون شهداء حاده تروریستی کرمان تشکر کرد و گفت: آنها قاطعانه و جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی محافظت می‌کنند. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان اظهار داشت: از سپاه پاسداران برای انتقام خون شهداء حاده […]


امام جمعه شهرستان کوهبنان از سپاه پاسداران برای انتقام خون شهداء حاده تروریستی کرمان تشکر کرد و گفت: آنها قاطعانه و جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی محافظت می‌کنند.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان اظهار داشت: از سپاه پاسداران برای انتقام خون شهداء حاده تروریستی کرمان تشکر می‌کنم، آنها قاطعانه و جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی محافظت می‌کنند.

وی به روز غزه در تقویم کشور اشاره کرد و عنوان داشت: جهان بعد از طوفان‌الاقصی به مردم غزه به‌عنوان یک قهرمان نگاه می‌کند، آنها در مقابل ظلم استوار و مقاوم ایستاده‌اند و هزاران شهید تقدیم کرده‌اند.

وی از لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی در مساجد سخن به میان آورد و ابراز داشت: مسجد صرفا اقامه نماز نیست، یک پایگاه فرهنگی است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را به سمت خود بکشاند.

امام جمعه شهرستان کوهبنان از رتبه دوم این شهرستان در بازسازی عتبات در جمع ۲۰ شهرستان خبر داد و گفت: این مهم به همت مردم کوهبنان بوده که از همه آنها تقدیر می‌کنم.

حجت‌الاسلام ایزدی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی در شهرستان، روز دوشنبه نماز باران خوانده می‌شود.

پایان پیام / ۸۰۰۱۲ / ش

 





سپاه قاطعانه و جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی محافظت می‌کند

منبع: فــارس
? سپاه قاطعانه و جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی محافظت می‌کند