سپاه ثارالله کرمان ۸۰۰ روستای دیگر استان را آبرسانی می‌کند

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از ۶۵۰ روستا در استان برای آبرسانی در دستور کار قرار داده، گفت: در آینده با همکاری خیرین و گروه های جهادی ۸۰۰ روستای دیگر استان را از طریق این قرارگاه آبرسانی می کنیم. محمدعلی نظری عصر امروز […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از ۶۵۰ روستا در استان برای آبرسانی در دستور کار قرار داده، گفت: در آینده با همکاری خیرین و گروه های جهادی ۸۰۰ روستای دیگر استان را از طریق این قرارگاه آبرسانی می کنیم.

محمدعلی نظری عصر امروز ۱۷ بهمن ماه در آئین بهره برداری از پروژه آبرسانی و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و مدرسه در عنبرآباد به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: آب شرب مهمترین بحث در روستاهاست. با حفر یک حلقه چاه آبرسانی به منطقه جهادآباد که دارای ۷۰۰۰ نفر جمعیت است، کار انجام شد.

او با بیان این مطلب که خیرین در اجرای طرح آبرسانی و احداث مدارس با سپاه ثارالله استان و دستگاه های مربوطه مشارکت دارند، ادامه داد: شش باب مدرسه با کمک خیر مدرسه ساز “نهاوندی” و مشارکت گروه های جهادی و سپاه ثارالله افتتاح می شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح چهار پایگاه بسیج در شهرستان عنبرآباد خبر داد و اظهار کرد: دو مرحله اصلاح شبکه آب روستایی را داریم که در مجموع ۲۹ هزار نفر از روستائیان شهرستان با این اقدام منتفع می شوند.

او درباره برنامه های سپاه ثارالله استان برای آبرسانی به روستاهای کرمان نیز گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از ۶۵۰ روستا در استان برای آبرسانی در دستور کار قرار داده که تعدادی از آنها در شهرستان عنبرآباد واقع هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در آینده با همکاری خیرین و گروه های جهادی ۸۰۰ روستای استان از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام آبرسانی می کنیم و همچنین اصلاح شبکه آبرسانی برخی از روستاها نیز انجام می شود.

انتهای پیام




سپاه ثارالله کرمان ۸۰۰ روستای دیگر استان را آبرسانی می‌کند

منبع: ایـسنا
? سپاه ثارالله کرمان ۸۰۰ روستای دیگر استان را آبرسانی می‌کند