سپاه افتخار کشور است/سردار معروفی هیچ دخالتی در انتصابات استان نمی‌کرد

فت فتو/کرمان به گفته استاندار کرمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای زیادی در زمینه  تقویت بنیه دفاعی کشور انجام داده و اثرات آن را در منطقه شاهد هستیم و سپاه امروز افتخار کشور است. دکتر محمدمهدی فداکار عصر امروز یکم مردادماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه پاسدار انقلاب […]

فت فتو/کرمان به گفته استاندار کرمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای زیادی در زمینه  تقویت بنیه دفاعی کشور انجام داده و اثرات آن را در منطقه شاهد هستیم و سپاه امروز افتخار کشور است.

دکتر محمدمهدی فداکار عصر امروز یکم مردادماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی، گرچه یک دستگاه نظامی است اما برحسب شرح وظایف دستگاهی که پاسدار انقلاب است؛ در همه عرصه ها از جمله، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تقویت بنیه دفاعی کشور و .. حضور فعالانه و موثری دارد.

او با بیان این مطلب که در همه میدان هایی که انقلاب اسلامی نیاز بوده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شکل های گوناگون در آنجا حضور دارد، گفت: سپاه در روزهای اول جنگ تحمیلی غریبانه و مظلومانه علی رغم خیانت رییس جمهور وقت جنگیدند و بعد هشت سال دفاع مقدس نیز در همه حوادثی که در کشور به وجود آمد سپاه در کمک کردن به مردم پیشتاز بود.

به گفته استاندار کرمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای زیادی در زمینه  تقویت بنیه دفاعی کشور انجام داده و اثرات آن را در منطقه شاهد هستیم و سپاه امروز افتخار کشور است.

او ادامه داد: امروز به معنای واقعی سپاه جان فدا و پناه مردم بوده است و به همین دلیل  دشمن با آن مشکل دارد.

فداکار در باره شخصیت سردار معروفی، فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان نیز عنوان کرد: ایشان به معنای واقعی شاگرد حاج قاسم بودند و ارتباط نزدیکی با خانواده شهدا داشتند و شهادت می دهم  سردار معروفی هیچ دخالتی در عزل و نصب ها استان نداشتند.

به اعتقاد استاندار کرمان، سردار معروفی نمادی از مجموعه چند وجهی است که در کشور وجود دارد و گفت: ایشان در این مدت که در استان کرمان حضور داشت علاوه بر وظایف مجموعه سپاه در مباحث امنیتی و نظامی، در حوزه اجتماعی نیز خدمات و کمک های زیادی از جمله در زمینه کرونا و کمک های مومنانه سیل سال گذشته به دولت کرده و در این زمینه انصافا پیشتاز بودند.

انتهای پیام




سپاه افتخار کشور است/سردار معروفی هیچ دخالتی در انتصابات استان نمی‌کرد

منبع: ایـسنا
? سپاه افتخار کشور است/سردار معروفی هیچ دخالتی در انتصابات استان نمی‌کرد