سومی و چهارمی حاصل کار نعمتی و منشازاده در مرحله تعیین رنکینگ تیراندازی با کمان پارالمپیک توکیو

زهرا نعمتی و علی سینا منشازاده ملی پوشان کرمانی تیراندازی با کمان کشورمان در مرحله تعیین رنکینگ مسابقات پارالمپیک توکیو به ترتیب سوم و چهارم شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان؛مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز جمعه پنجم شهریور ماه از ساعت ۹ صبح به وقت توکیو در سایت […]

زهرا نعمتی و علی سینا منشازاده ملی پوشان کرمانی تیراندازی با کمان کشورمان در مرحله تعیین رنکینگ مسابقات پارالمپیک توکیو به ترتیب سوم و چهارم شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان؛مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز جمعه پنجم شهریور ماه از ساعت ۹ صبح به وقت توکیو در سایت تیراندازی با کمان مجموعه یومه‌نوشیما برگزار شد.

 

نمایندگان کشورمان در رقابت‌های صبح امروز زهرا نعمتی، محمدرضا زندی و فرزانه عسگری بودند که به ترتیب در مواد ریکرو انفرادی، انفرادی w ۱ و کامپوند انفرادی به رقابت با حریفان خود پرداختند.

 

در این رقابت زهرا نعمتی با ۶۳۰ امتیاز در ماده ریکرو انفرادی سوم شد، فرزانه عسگری با ۶۷۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و محمدرضا زندی با ۶۴۳ امتیاز و عنوان ششمی به کار خود در مرحله تعیین رنکینگ پایان داد.

مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۴ امروز (جمعه – به وقت محلی) در سایت تیراندازی با کمان مجموعه یومه‌نوشیما پیگیری شد.

در پایان این رقابت و در قسمت مردان  غلامرضا رحیمی در بخش ریکرو انفرادی با امتیاز ۶۴۴ عنوان نخست را به خود اختصاص داد و رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده در بخش کامپوند انفرادی با امتیاز مشابه ۶۹۹ به ترتیب دوم و چهارم شدند.

بدین ترتیب در مرحله بعدی مسابقات علی سینا منشازاده با عمر اچه وریا از مکزیک رقابت خواهد کرد.

سومی و چهارمی حاصل کار نعمتی و منشازاده در مرحله تعیین رنکینگ تیراندازی با کمان پارالمپیک توکیو

مسابقات امروز برای تعیین رنکینگ برگزار شد و کمانداران در روز‌های آینده در مرحله حذفی مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت.




سومی و چهارمی حاصل کار نعمتی و منشازاده در مرحله تعیین رنکینگ تیراندازی با کمان پارالمپیک توکیو

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? سومی و چهارمی حاصل کار نعمتی و منشازاده در مرحله تعیین رنکینگ تیراندازی با کمان پارالمپیک توکیو