سه امتیاز طلایی استقلال از سیرجان؛ قلعه‌نویی دوباره به آبی‌ها باخت

تهران فت فتو- تیم فوتبال استقلال در دیدار حساس و جنجالی مقابل گل‌گهر سیرجان به برتری دو بر یک دست یافت تا به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر برسد. به گزارش فت فتو، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال عصر شنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان […]

تهران فت فتو- تیم فوتبال استقلال در دیدار حساس و جنجالی مقابل گل‌گهر سیرجان به برتری دو بر یک دست یافت تا به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر برسد.

به گزارش فت فتو، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال عصر شنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان روبروی یکدیگر صف‌آرایی کردند.

قضاوت این مسابقه را «امیر عرب براقی» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «مهدی عالیقدر» بر عهده داشتند.

 استقلال پس از پیروزی مقابل نساجی که با نمایش عالی و بدون نقص آبی‌پوشان تهرانی همراه شد، امروز در شرایطی روبه‌روی شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار گرفت که در این فصل تیمی مدعی نشان داده است.

شاگردان ریکاردو ساپینتو به خوبی می‌دانستند پیروزی در سیرجان به آنها کمک فراوانی خواهد کرد تا در لیگ بیست‌ودوم در قامت یک مدعی با شرایط و روحیه بهتری از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

گل‌گهر با قلعه‌نویی در سیرجان به دنبال گرفتن انتقام از تیمی بود که فصل گذشته در بازی رفت با استقلال به تساوی بدون گل دست یافت اما با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر باخت. آنها که در ۱۵ بازی گذشته شکستی در کارنامه‌شان ثبت نشده است، امیدواری زیادی داشتند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷: در پشت محوطه جریمه استقلال اریک بانیاما صاحب توپ شد اما شوت این بازیکن با اختلاف زیادی به خارج رفت تا فرصت خوب سیرجانی‌ها از بین برود.

دقیقه ۲۹: استقلال در ضد حمله صاحب توپ شد، پاس در عرض پیمان بابایی به محمد محبی رسید تا او با پیشروی در محوطه جریمه با یک بغل پای محکم دروازه محسن فروزان را باز کند.

سه امتیاز طلایی استقلال از سیرجان؛ قلعه‌نویی دوباره به آبی‌ها باخت

دقیقه ۳۲: حرکت فردی و خوب کوین یامگا از جناح راست به مهدی قایدی رسید اما این بازیکن به بدترین شکل ممکن به توپ ضربه زد تا موقعیت خطرناک آبی‌ها از بین رود.

دقیقه ۴۹:بازیکنان گل‌گهر از جناح چپ با اشتباه سید حسین حسینی همراه شد اما یامگا توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۴: حرکت تیمی گل‌گهر باعث شد تا رضا شکاری پاس خوبی را به تیکدری نژاد بدهد و او شوت محکمی را به سمت دروازه استقلال نواخت و دفع بد سیدحسین حسینی باعث شد تا توپ وارد دروازه آبی‌پوشان شود.

سه امتیاز طلایی استقلال از سیرجان؛ قلعه‌نویی دوباره به آبی‌ها باخت

دقیقه ۸۲: شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه گل‌گهر به آرامی در دستان محسن فروزان قرار گرفت.

دقیقه ۹۲ :جنجالی‌ترین اتفاق مسابقه در در این دقیقه شکل گرفت، ارسال بلند مدافع استقلال در داخل محوطه جریمه گل‌گهر با اشتباه محاسباتی امین قاسمی نژاد همراه شد تا او با خطای خود صالح حردانی را سرنگون کند و امیر عرب براقی نقطه پنالتی را نشان داد. درگیری مربیان باعث شد تا ساپینتو و سعید الهویی با دریافت کارت قرمز اخراج شوند. سرمربی آبی‌پوشان که به تصمیم داور اعتراض داشت در کنار زمین به جنجال و داد و فریاد روی آورد تا صحنه‌های زشتی رقم بخورد. یامگا در نهایت پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت فروزان دروازه گل‌گهر را باز کرد.

استقلال با این برتری به امتیاز ۱۴ رسید و تا رتبه دوم جدول بالا آمد و گل‌گهر هم با پذیرش نخستین باخت فصل در امتیاز ۱۲ باقی ماند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، شکاری(امین قاسمی نژاد)، مرتضی تبریزی(نوید عاشوری)، مهدی تیکدری، شایان مصلح(مهران درخشان مهر)، محمد خدابنده‌لو(امین پورعلی)، کی‌روش استنلی، اریک بایناما

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی(عزیزبک آمانوف)، روزبه چشمی، آرش رضاوند(سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور(ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، پیمان بابائی(صالح حردانی) و مهدی قایدی(رضا میرزایی)




سه امتیاز طلایی استقلال از سیرجان؛ قلعه‌نویی دوباره به آبی‌ها باخت

منبع: ایرنـا
? سه امتیاز طلایی استقلال از سیرجان؛ قلعه‌نویی دوباره به آبی‌ها باخت