سهم نیروهای مسلح در اقتدار کشور به بهترین وجه ممکن است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اقتدار و امنیت کشور سهم خود را به بهترین وجه ممکن به انجام برسانند. به گزارش فت فتو از کرمان، صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و […]


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اقتدار و امنیت کشور سهم خود را به بهترین وجه ممکن به انجام برسانند.

به گزارش فت فتو از کرمان، صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی دیگر از مسئولین استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مناسب و مغتنمی جهت گزارش عملکرد یکساله سربازان سبزپوشان و افتخارآفرین ناجا به مردم است.

وی افزود: هفته ناجا فرصت مناسبی جهت ارتقاء و جلب مشارکت بیشتر مردم و سازمان‌های و نهادهای که در تامین امنیت و در حفظ و ارتقاء آن است که  با حضور و مشارکت بیشتر خود سال به سال برای  ارتقاء نظم و امنیت جامعه کوشش می‌کنند.

ناظری با اشاره به اینکه این هفته فرصت مناسب جهت تبیین فرازهای ارزشمند و گهربار بیانه گام دوم انقلاب اسلامی است، بیان کرد: انشاءالله ناجا با ارایه برنامه‌های سال جاری خود منطبق با این بیانیه بتواند  امید آفرینی را در بین مردم داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: امروز نیروهای انتظامی با بهره‌گیری از جوانان نخبه، متعهد و بصیر خودش به این سمت و سو گام بر می‌دارد و یکی از موضوعات مهم در رسیدن به پلیس در تراز نظام مقدس اسلامی پلیس هوشمند است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اقتدار و امنیت کشور سهم خود را به بهترین وجه ممکن به انجام برسانند.

وی افزود: در دنیای امروز نیروهای مسلح در کشورهای مختلف ماموریت‌های مشابهی را دارند اما آنچه که نیروهای مسلح ما عموما و نیروی انتظامی را خصوصا متمایز از ماموریت‌های مسلح در دنیای امروز کرده، سه مولفه بسیار ارزشمند مردمی بودن، رضایت خداوند و تبعیت از امامت و ولایت و قابل توجه است.

علی زینی‌وند استاندار کرمان ضمن تبریک  هفته نیروی انتظامی با اشاره به اقتدار نظامی ایران در منطقه تصریح کرد: ولایت‌پذیری، مردمی بودن، رضایت خداوند و قانون‌ گرایی وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق

 





سهم نیروهای مسلح در اقتدار کشور به بهترین وجه ممکن است

منبع:فــارس
? سهم نیروهای مسلح در اقتدار کشور به بهترین وجه ممکن است